Forum

R.I.P Heihachi Mishima!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

R.I.P Heihachi Mishima!

Indlægaf JHCREATiON » tirs 19 jan 2010 20:19

stemmen bag tekkens Heihachi Mishima, Daisuke Gori, er død.
han blev fundet død på gaden. Politiet mener at det er selvmord!
han blev 57år :(

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8tj8aTIPihk[/youtube]
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf DeX » tirs 19 jan 2010 20:56

i couldn't care less
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Rytteren » tirs 19 jan 2010 20:58

DeX skrev:i couldn't care less


like with micheal jackson... pisse ligeglad.
dog er det altid nederen når folk mister livet.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf arnel925 » ons 20 jan 2010 14:44

rip
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf prut » ons 20 jan 2010 18:03

Hvil i Fred tak !! det der RIP er så ærkeamerikansk og klamt! Vi bor altså i DK ..
Billede

LG 32" Full HD, 22 spil, BEDSTE SPIL: Grand Theft Auto 4
prut
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf feinschmecker » ons 20 jan 2010 18:43

DeX skrev:i couldn't care less


Fantastisk kommentar! Enig med dig...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Mr-kjax » ons 20 jan 2010 18:51

feinschmecker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Fantastisk kommentar! Enig med dig...

/feinschmecker


Hørt! Hørt! :lol:
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Indlægaf Rechain » ons 20 jan 2010 19:13

Hvil i fred! Og hvorfor skriver folk i tråden når det rager jer! Hold det for jer selv!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf JHCREATiON » ons 20 jan 2010 19:28

Rechain skrev:Og hvorfor skriver folk i tråden når det rager jer! Hold det for jer selv!

/Rechain

Well said!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Stricker » fre 22 jan 2010 03:54

DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Indlægaf Player_2 » fre 22 jan 2010 21:23

Stricker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?


Ved at gøre alle opmnærksom på at en Japansk stemmeskuespiller er død.. :)

Ej, men kunne ikke forstille sig at nogen overhovede kendte til den nu afdøde før han døde.. Selvfølgeligt er det altid sørgeligt når nogle dør (undtaget Hitler) Men det ville måske være mere aktuelt på et dedikeret Tekken forum.. Jeg mener manden har jo "bare" sagt: >Hur, auch Heee, Haa, auuuu..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf JHCREATiON » fre 22 jan 2010 21:34

Player_2 skrev:
Stricker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?


Ved at gøre alle opmnærksom på at en Japansk stemmeskuespiller er død.. :)

Ej, men kunne ikke forstille sig at nogen overhovede kendte til den nu afdøde før han døde.. Selvfølgeligt er det altid sørgeligt når nogle dør (undtaget Hitler) Men det ville måske være mere aktuelt på et dedikeret Tekken forum.. Jeg mener manden har jo "bare" sagt: >Hur, auch Heee, Haa, auuuu..


Mr Gori's Transformers roles included Destron Pretender Dauros in Transformers Masterforce, Goryu & Dinoking in Transformers Victory, and perhaps most significantly Soundwave in the dub of Revenge of the Fallen. He is perhaps better remembered by anime fans for his roles as Robin Mask in Kinnikuman, Umigame and Mr. Satan in Dragonball, Dozle Zabi in Gundam, as well as providing the voice of big bad Heihachi Mishima in the Tekken series.

rigtig sødt du bare lukker bæ ud uden at vide noget som helst om hvem han er og hvad han har lavet. :roll:
FAIL
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Player_2 » fre 22 jan 2010 21:58

JHCREATiON skrev:
Player_2 skrev:
Stricker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?


Ved at gøre alle opmnærksom på at en Japansk stemmeskuespiller er død.. :)

Ej, men kunne ikke forstille sig at nogen overhovede kendte til den nu afdøde før han døde.. Selvfølgeligt er det altid sørgeligt når nogle dør (undtaget Hitler) Men det ville måske være mere aktuelt på et dedikeret Tekken forum.. Jeg mener manden har jo "bare" sagt: >Hur, auch Heee, Haa, auuuu..


Mr Gori's Transformers roles included Destron Pretender Dauros in Transformers Masterforce, Goryu & Dinoking in Transformers Victory, and perhaps most significantly Soundwave in the dub of Revenge of the Fallen. He is perhaps better remembered by anime fans for his roles as Robin Mask in Kinnikuman, Umigame and Mr. Satan in Dragonball, Dozle Zabi in Gundam, as well as providing the voice of big bad Heihachi Mishima in the Tekken series.

rigtig sødt du bare lukker bæ ud uden at vide noget som helst om hvem han er og hvad han har lavet. :roll:
FAIL


ja der fik du mig. Big time Fail fra min side.

Manden var jo super stjerne.

Helt sikkert noget jeg vil snakke om og debatere om iaften i byen.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 22 jan 2010 22:02

JHCREATiON skrev:
Player_2 skrev:
Stricker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?


Ved at gøre alle opmnærksom på at en Japansk stemmeskuespiller er død.. :)

Ej, men kunne ikke forstille sig at nogen overhovede kendte til den nu afdøde før han døde.. Selvfølgeligt er det altid sørgeligt når nogle dør (undtaget Hitler) Men det ville måske være mere aktuelt på et dedikeret Tekken forum.. Jeg mener manden har jo "bare" sagt: >Hur, auch Heee, Haa, auuuu..


Mr Gori's Transformers roles included Destron Pretender Dauros in Transformers Masterforce, Goryu & Dinoking in Transformers Victory, and perhaps most significantly Soundwave in the dub of Revenge of the Fallen. He is perhaps better remembered by anime fans for his roles as Robin Mask in Kinnikuman, Umigame and Mr. Satan in Dragonball, Dozle Zabi in Gundam, as well as providing the voice of big bad Heihachi Mishima in the Tekken series.

rigtig sødt du bare lukker bæ ud uden at vide noget som helst om hvem han er og hvad han har lavet. :roll:
FAIL


overhovedet ikke. manden har jo ikke lavet noget der for familien danmark til at sige WHAT!!! der er ikke hendrix kurt cobain, elvis, marlen brando.

er sikker på du ikke viste hvem han var, før du så en nyhed om at han var død.. og han lavede stemmen til en tekken figur.

nej dør... Johnny depp imorgen... så er der ramaskrig på forums. Daisuke Gori... ikke så meget som en engelsk mindeside om manden. tog mindre end 10 minutter før der var en om Daisuke Gori

det er nederen at manden er død. men her rundt om i danmark og store dele af eu/usa er der jo ingen der kendte manden.

der er sku da ingen af os (uden lidt hjælp fra nettet) der kan fortælle hvem der læger den japanske stemme til hovedpersonen i yakuza, eller snake for den sags skyld.

der er sku da mere FAIL (laterligt term) at mene manden er international kendt, og betyder noget overhovedet. tror mads mikkelsen betyder mere her i dk end Daisuke Gori

manden er død, fair nok. folk der har haft en mening har brugt tråden.
lad den nu bare tråden være istedet for at pisse en stemning op. vi skal jo nødig havde at tråde bliver lukket hele tiden - ligesom på xboxlife
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf JHCREATiON » fre 22 jan 2010 22:07

Rytteren skrev:
JHCREATiON skrev:
Player_2 skrev:
Stricker skrev:
DeX skrev:i couldn't care less


Hvordan bliver jeg sej på internettet?


Ved at gøre alle opmnærksom på at en Japansk stemmeskuespiller er død.. :)

Ej, men kunne ikke forstille sig at nogen overhovede kendte til den nu afdøde før han døde.. Selvfølgeligt er det altid sørgeligt når nogle dør (undtaget Hitler) Men det ville måske være mere aktuelt på et dedikeret Tekken forum.. Jeg mener manden har jo "bare" sagt: >Hur, auch Heee, Haa, auuuu..


Mr Gori's Transformers roles included Destron Pretender Dauros in Transformers Masterforce, Goryu & Dinoking in Transformers Victory, and perhaps most significantly Soundwave in the dub of Revenge of the Fallen. He is perhaps better remembered by anime fans for his roles as Robin Mask in Kinnikuman, Umigame and Mr. Satan in Dragonball, Dozle Zabi in Gundam, as well as providing the voice of big bad Heihachi Mishima in the Tekken series.

rigtig sødt du bare lukker bæ ud uden at vide noget som helst om hvem han er og hvad han har lavet. :roll:
FAIL


overhovedet ikke. manden har jo ikke lavet noget der for familien danmark til at sige WHAT!!! der er ikke hendrix kurt cobain, elvis, marlen brando.

er sikker på du ikke viste hvem han var, før du så en nyhed om at han var død.. og han lavede stemmen til en tekken figur.

nej dør... Johnny depp imorgen... så er der ramaskrig på forums. Daisuke Gori... ikke så meget som en engelsk mindeside om manden. tog mindre end 10 minutter før der var en om Daisuke Gori

det er nederen at manden er død. men her rundt om i danmark og store dele af eu/usa er der jo ingen der kendte manden.

der er sku da ingen af os (uden lidt hjælp fra nettet) der kan fortælle hvem der læger den japanske stemme til hovedpersonen i yakuza, eller snake for den sags skyld.

der er sku da mere FAIL (laterligt term) at mene manden er international kendt, og betyder noget overhovedet. tror mads mikkelsen betyder mere her i dk end Daisuke Gori

manden er død, fair nok. folk der har haft en mening har brugt tråden.
lad den nu bare tråden være istedet for at pisse en stemning op. vi skal jo nødig havde at tråde bliver lukket hele tiden - ligesom på xboxlife

men vi er stadig nogle der nyder manga på Japansk, jeg postede den fordi den MÅSKE var interessant for nogle. kan i ikke lide nyheden eller syntes den er latterlig kan i da bare lade være at skrive :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster