Forum

Fallout: New Vegas - Dette efterår!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Fallout: New Vegas - Dette efterår!

Indlægaf Portuz » fre 05 feb 2010 01:16

Fallout: New Vegas is confirmed for an autumn release on the PlayStation 3

Så er der nyt Fallout til efteråret. Husk dog der er andre spiludviklere bag denne version. Men jeg ser frem til det. Ingen har endnu skuffet med fallout. Så der er noget at leve op til.

http://www.psu.com/Fallout--New-Vegas-c ... 597-p0.php
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Prozel » fre 05 feb 2010 07:44

Jeg elskede Fallout, og gør det stadigvæk, og jeg tror sagtens de nye udvikler, skal få lavet noget godt. De har så vidt jeg ved lavet "Knight of Nine" som jo var til Oblivion, lidt erfaring har de da :)

Tror det alligevel jeg venter med at købe. Vil nødig skuffes af en masse glitches :(
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf baunevej » fre 05 feb 2010 10:25

Glæder mig til og se mere om spillet. Det er egentligt lidt sjovt, at da jeg købte fallout 3 1. gang blev jeg så skuffet jeg solgte det med det samme. Dog fortrød jeg og gav det en chance mere, det har jeg aldrig fortrudt, og har indtil videre spillet det i 60 timer, tager det frem en gang imellem et par timer og er helt vild med det.
Håber det nye spil fortsætter på samme måde, med masser af forbedringer selvfølgelig :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf Brofelde » fre 05 feb 2010 10:37

Glæder mig også..
Fallout 3 er uden sammenligning det spil jeg har brugt mest tid på på PS3eren.. har banket igennem samtlige DLC's og selve hovedspillet.. Mener jeg har rundet 95 timer..

Er spændt på at se om det nye firma kan leve op til Bathestas spil.. ;)

(Og kan godt lide videoen.. ;) )
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf lefunkay » fre 05 feb 2010 11:25

Altså de "nye" udviklere har jo stået bag Fallout 1 og 2, Knights of the old republic 2 og så vidt jeg ved også Neverwinter Nights 2 :p de har været på længe så jeg har alverdens tro til dem, det er trods alt dem der har opfundet universet, og så pænt hjulpet på vej af Bethesdas grafikmotor og erfaring. Det kan næsten kun blive godt!
lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Brofelde » fre 05 feb 2010 12:47

lefunkay skrev:Altså de "nye" udviklere har jo stået bag Fallout 1 og 2, Knights of the old republic 2 og så vidt jeg ved også Neverwinter Nights 2 :p de har været på længe så jeg har alverdens tro til dem, det er trods alt dem der har opfundet universet, og så pænt hjulpet på vej af Bethesdas grafikmotor og erfaring. Det kan næsten kun blive godt!


Ahh.. Vidste jeg så ikke lige.. :D Tak mate
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster