Forum

PS3 Systemopdatering?

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf Portuz » fre 09 apr 2010 16:37

Slimjay DK skrev:
Portuz skrev:
Slimjay DK skrev:Enig .. Men den opdatering fjerner en feature som der er rigtig mange der bruger,er det fair ? bare fordi der er en der har fundet et hul i deres system.

Man kan næsten samligne det med at din Nabo downloader "ulovligheder" og man så fra udbyderens side vælger at lukke for internetadgangen for hele opgangen .....


Ja præcis om TDC har valgt at gøre med pirate bay. Men sådan er det og sådan vil det altid være. Når man vælger at være egoistisk og gøre hvad der passer en. Ender det selvfølgelig med passiv afstrafning. Der er jo også massere af folk der går med kniv, som kun bruger den til praktiske ting, osv osv.


Vi bliver sku aldrig enige ..

Men hvis de link Pauzen linker til er sande, så er jeg da heldig ikke den eneste der har den holdning.



:wink:


Hov :) Jeg mente fælles straf. Men bør du så ikke også være utilfreds med alle de regler og love hele verden har? Der findes jo massere af folk som kan styre at gå med pistol. Køre med 240 på motorvejen osv.... De fleste regler er jo netop skabt grundet få idioter som ikke kunne opføre sig bare nogenlunde normalt.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf pauzen » fre 09 apr 2010 16:45

Portuz skrev:
Slimjay DK skrev:
Portuz skrev:
Slimjay DK skrev:Enig .. Men den opdatering fjerner en feature som der er rigtig mange der bruger,er det fair ? bare fordi der er en der har fundet et hul i deres system.

Man kan næsten samligne det med at din Nabo downloader "ulovligheder" og man så fra udbyderens side vælger at lukke for internetadgangen for hele opgangen .....


Ja præcis om TDC har valgt at gøre med pirate bay. Men sådan er det og sådan vil det altid være. Når man vælger at være egoistisk og gøre hvad der passer en. Ender det selvfølgelig med passiv afstrafning. Der er jo også massere af folk der går med kniv, som kun bruger den til praktiske ting, osv osv.


Vi bliver sku aldrig enige ..

Men hvis de link Pauzen linker til er sande, så er jeg da heldig ikke den eneste der har den holdning.



:wink:


Hov :) Jeg mente fælles straf. Men bør du så ikke også være utilfreds med alle de regler og love hele verden har? Der findes jo massere af folk som kan styre at gå med pistol. Køre med 240 på motorvejen osv.... De fleste regler er jo netop skabt grundet få idioter som ikke kunne opføre sig bare nogenlunde normalt.


Det er sku da ikke livsfarligt at downloade eller have Other Os på sin konsol.
Det er dine eksempler og hvad skulle man med en pistol eller hvad skulle grunden være for at køre 240 i trafikken? Dårlige argumenter.

Selv profer begår fejl. se på Jason Wats og Nikki Lauda, Både Politiet og Militær begår Ofte fejl og skyder i panik, ved uheld og under misforståelser ( Og grunden til hjemmeværnet ikke må ha våben og ammo i egent hjem) Derfor er der regler om Pøblen ikke kan gå/køre rundt og være livsfarlige for omgivelserne.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Slimjay DK » fre 09 apr 2010 17:14

Portuz skrev:
Slimjay DK skrev:
Portuz skrev:
Slimjay DK skrev:Enig .. Men den opdatering fjerner en feature som der er rigtig mange der bruger,er det fair ? bare fordi der er en der har fundet et hul i deres system.

Man kan næsten samligne det med at din Nabo downloader "ulovligheder" og man så fra udbyderens side vælger at lukke for internetadgangen for hele opgangen .....


Ja præcis om TDC har valgt at gøre med pirate bay. Men sådan er det og sådan vil det altid være. Når man vælger at være egoistisk og gøre hvad der passer en. Ender det selvfølgelig med passiv afstrafning. Der er jo også massere af folk der går med kniv, som kun bruger den til praktiske ting, osv osv.


Vi bliver sku aldrig enige ..

Men hvis de link Pauzen linker til er sande, så er jeg da heldig ikke den eneste der har den holdning.



:wink:


Hov :) Jeg mente fælles straf. Men bør du så ikke også være utilfreds med alle de regler og love hele verden har? Der findes jo massere af folk som kan styre at gå med pistol. Køre med 240 på motorvejen osv.... De fleste regler er jo netop skabt grundet få idioter som ikke kunne opføre sig bare nogenlunde normalt.


Den er ved at drive lidt langt ud,. Jeg ved godt jeg kom med et dårligt eksempel, men det her er sku langt ude ..

Du har din holdning, jeg har min.

Så er den vist ikke så meget længere ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster