Forum

Demons souls i EU

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Demons souls i EU

Indlægaf Rytteren » tors 15 apr 2010 07:33

demons souls kommer til eu.
et spil jeg købte hurtigst muligt (asiatisk udgave) tilbage i februar 2009, kommer nu endelig til eu.
så hvis du er en af de få der ikke ønskede at importere det fra asien eller usa (da det udkom der), så for du nu mulighed for at købe et spil, som på flere gamingsites (blandt andet gametrailers) slog uncharted 2, og fik goty titlen.

der er ingen tvivl om dette er en must titel for alle der mener de er "hardcore".
spillet er dejligt svær. det bliver dog meget nemmer, når man har brugt en del timer på at dø, og lære forskellige tips og tricks.
der er ingen savespots, eller checkpoints. dør du, starter du "banen/verdnen" fra start, alle monster bliver genoplivet, du mister alle dine souls (penge til våben,item og level up). og sidste krølle på halen, nu har du kun halvt så meget liv som før, da du så har mistet din krop og er i soulform.
musikken er noget af det bedste jeg har set i et spil, dette er virkelig en gang håbløshed over det.

online systemet er noget mere unikt end jeg har set i mange spil for tiden. man lægger tips på jorden til andre. f.eks om bagholdsangreb. man kan se hvordan andre er døde (uden dog at se fjenderne) og herved lære nogle ting omkring den kommende kamp. man kan spille op til 4 i en bane/verden, men kan kun summon hinanden foran en boss man ikke har klaret (ved en tåge). og man er konstant nervøs for om der kommer en sort spiller (en der kommer ind i din bane/verden hvis opgave er at finde dig, mens du er igang med at spille, også slå dig ihjel).

jeg anbefalder virkelig dette spil - og jeg har fandme spillet meget - dette er møj unikt (idag). det er tribute til de gamle svære nes spil i sin tid.

hvornår det rammer eu vides ikke helt, dog er det namco der står for at smide det på banen her i eu
http://www.thesixthaxis.com/2010/04/14/ ... or-europe/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » tors 15 apr 2010 08:53

Game trailers GOTY 2009 var MW2 og ikke Demon's Souls... mener ikke engang Demon's souls var nomineret til GOTY på gametrailers... mener du ikke gamespot? der mener jeg Demon's Souls fik GOTY...

Men ja det er et rigtigt godt spil som sagtens kan anbefales..
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Rytteren » tors 15 apr 2010 08:55

Excellon skrev:Game trailers GOTY 2009 var MW2 og ikke Demon's Souls... mener ikke engang Demon's souls var nomineret til GOTY på gametrailers... mener du ikke gamespot? der mener jeg Demon's Souls fik GOTY...

Men ja det er et rigtigt godt spil som sagtens kan anbefales..


jo det var sku da så. en hurtig fejl her tidligt om morgnen.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster