Forum

VIGTIGT (PSN)

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf yess » søn 25 apr 2010 19:48

Nå men nu kan jeg tygge lidt på denne her.

Har fået en mail omkring at der i nat blevet købt indhold til Just Cause2 for 7,95 kr på min PSN konto
Min ps3 er i øjeblikket stille stående(14 dage) da den ikke vil læse BD skiver, og skal til rep.

Jeg har kun givet mine oplysninger til 1 person herinde fra som jeg stoler på, og ham har jeg snakket med, og han har ikke udført noget.

Jeg har meget svært ved at lure denne lille ting.

Men da min station gik ned besluttede jeg at opsige mit nuværende gamertag, og starter fra en frisk med et nyt.
Derfor har jeg slettet mine konto oplysninger osv. fra min defekte station, så det beløb der er købt for var et rest beløb på 14 kr på min PSN konto.

Jeg har lige startet min PS3 og der var så FW update.
Efter update var jeg lige inde på ps store og der var rigtigt nok købt et stk. monstertruck DLC pack :shock:

Very wierd :?
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Portuz » søn 25 apr 2010 20:10

Skriv til Sony, vil gerne høre, hvad de har at sige.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Player_2 » søn 25 apr 2010 21:56

yess skrev:Nå men nu kan jeg tygge lidt på denne her.

Har fået en mail omkring at der i nat blevet købt indhold til Just Cause2 for 7,95 kr på min PSN konto
Min ps3 er i øjeblikket stille stående(14 dage) da den ikke vil læse BD skiver, og skal til rep.

Jeg har kun givet mine oplysninger til 1 person herinde fra som jeg stoler på, og ham har jeg snakket med, og han har ikke udført noget.

Jeg har meget svært ved at lure denne lille ting.

Men da min station gik ned besluttede jeg at opsige mit nuværende gamertag, og starter fra en frisk med et nyt.
Derfor har jeg slettet mine konto oplysninger osv. fra min defekte station, så det beløb der er købt for var et rest beløb på 14 kr på min PSN konto.

Jeg har lige startet min PS3 og der var så FW update.
Efter update var jeg lige inde på ps store og der var rigtigt nok købt et stk. monstertruck DLC pack :shock:

Very wierd :?


Prøv at tjeck om din ven har Just Cause 2? :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf yess » søn 25 apr 2010 23:02

Player_2 skrev:
yess skrev:Nå men nu kan jeg tygge lidt på denne her.

Har fået en mail omkring at der i nat blevet købt indhold til Just Cause2 for 7,95 kr på min PSN konto
Min ps3 er i øjeblikket stille stående(14 dage) da den ikke vil læse BD skiver, og skal til rep.

Jeg har kun givet mine oplysninger til 1 person herinde fra som jeg stoler på, og ham har jeg snakket med, og han har ikke udført noget.

Jeg har meget svært ved at lure denne lille ting.

Men da min station gik ned besluttede jeg at opsige mit nuværende gamertag, og starter fra en frisk med et nyt.
Derfor har jeg slettet mine konto oplysninger osv. fra min defekte station, så det beløb der er købt for var et rest beløb på 14 kr på min PSN konto.

Jeg har lige startet min PS3 og der var så FW update.
Efter update var jeg lige inde på ps store og der var rigtigt nok købt et stk. monstertruck DLC pack :shock:

Very wierd :?


Prøv at tjeck om din ven har Just Cause 2? :)
Prøv og læs jeg har snakket med ham :roll:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf armorking » man 26 apr 2010 00:03

jeg har hørt for nogen dage siden at nogen har hacket PSN og kunnet lege lidt med andres konto oplysninger , kan være din er en af dem ? skriv heller til sony , ellers må du logge ind og slette dit konto oplysninger og bruge PSN Card istedet
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster