Forum

så er der ny opdatering 3,30

Snak om Playstation relaterede nyheder.

så er der ny opdatering 3,30

Indlægaf mrlenniboy » tors 22 apr 2010 07:40

ja så er der kommet en ny opdatering, den skulle gøre det nemmere at sammenligne trophys, samt sortere dem,

http://translate.google.dk/translate?hl ... %26hl%3Dda
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Portuz » tors 22 apr 2010 07:56

Lækkert, det manglede bare...
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Krisp » tors 22 apr 2010 08:37

Lame opdatering. Det var bedre, at de fixede en "Select all" funktion, under save games backup.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Bab » tors 22 apr 2010 08:40

Der findes ingen opdateringer, som kan gøre alle tilfreds. Denne her er også en af dem.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Portuz » tors 22 apr 2010 09:06

Jeg er bare glad for der kommet noget som mange har ønsket, så er der også kun kortere skridt til resten af de vigtigere ting.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Bab » tors 22 apr 2010 09:09

Hvis man læste linket, så stod der også, at der var forberedelse til 3D. Det synes jeg da er en god ting.

Og jeg er glad for alle opdateringer, som giver mig noget nyt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Erroneus » tors 22 apr 2010 09:39

Mon ikke der kommer en stor version 4 opdatering eller 3.5 opdatering i forbindelse med E3, som inkluderer en masse nye ting :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Portuz » tors 22 apr 2010 09:45

Det bliver garanteret en af dem du nævner som indeholder 3D.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf FIIGOv » tors 22 apr 2010 10:09

Erroneus skrev:Mon ikke der kommer en stor version 4 opdatering eller 3.5 opdatering i forbindelse med E3, som inkluderer en masse nye ting :)

cross chat :D
FIIGOv
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » tors 22 apr 2010 10:59

Personligt er jeg ligeglad med Cross Chat, men online save-game backup, mulighed for at deauth sine psn downloads, bedre auto sync af trophies, hurtigere menu og video store til DK, er nogle af de ting jeg finder mere vigtigt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Portuz » tors 22 apr 2010 11:02

Opdeling af venner.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf andeo1707 » tors 22 apr 2010 15:28

nah... Cross-Chat skal holde sig langt væk!

Jeg elsker at spille taktisk i skydespil og hvis man får muligheden for at snakke sammen efter man er død i for eksempel noget som Search And Destroy så er det dybt åndsvagt. Hvis folk vil snakke sammen mens de spiller forskellige spil så kan de ringe til hinanden. Det koster efterhånden næsten ingenting alligevel.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Krisgebis » tors 22 apr 2010 15:49

Andeo: Du ved jo ikke helt hvad du snakker om. Hvis det er MW2 du her omtaler, så kan jeg fortælle dig at på xbox'en kan man ikke benytte party funktionen i de forskellige teamplay modes.
At sige crosschat er direkte skidt, er klart noget fanboy sludder.
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Portuz » tors 22 apr 2010 15:53

andeo1707 skrev:nah... Cross-Chat skal holde sig langt væk!

Jeg elsker at spille taktisk i skydespil og hvis man får muligheden for at snakke sammen efter man er død i for eksempel noget som Search And Destroy så er det dybt åndsvagt. Hvis folk vil snakke sammen mens de spiller forskellige spil så kan de ringe til hinanden. Det koster efterhånden næsten ingenting alligevel.


Overstående er en mening for folk der ikke kan se det positive i crosschat.

Spillet det samme spil, være det samme sted i baner, hjælpe hinanden.

Generelt er kommunikationen rigtig rigtig dårlig via PS3, det er svært og tager lang tid at kommunikere via beskeder... Så ring dog til hinanden, men alle dem som siger det er jo næppe villige til at ringe rundt omkring i verden, for der er faktisk folk uden for ens eget land, der også spiller PS3.

Crosschat ville også tilføje singleplayer spil en ny dimension, for kender man en som også lige har fået spillet, kan det, igen, være super fedt at gennemgå sammen. Jeg har f. eks et par venner rundt omkring i landet, som jeg tidligere har spillet meget med, hvor vi har en nostalgi omkring nogle spil, det vil stadig være muligt at kunne opleve fede ting sammen igen, eller på ny, via crosschat.

Der findes jo også massere af spil, hvor folk gerne vil snakke sammen i det samme spil, men spillet ikke understøtter mic.

Der er mange eksempler.

Er der eksempler hvor crosschat ligefrem kan ødelægge spil, mon så ikke bare der kommer en opgradering der fjerner crosschat for lige netop de modes og spil, hvor det kan udnyttes til det dårligere ;)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Underdog dk » tors 22 apr 2010 20:46

Portuz skrev:
andeo1707 skrev:nah... Cross-Chat skal holde sig langt væk!

Jeg elsker at spille taktisk i skydespil og hvis man får muligheden for at snakke sammen efter man er død i for eksempel noget som Search And Destroy så er det dybt åndsvagt. Hvis folk vil snakke sammen mens de spiller forskellige spil så kan de ringe til hinanden. Det koster efterhånden næsten ingenting alligevel.


Overstående er en mening for folk der ikke kan se det positive i crosschat.

Spillet det samme spil, være det samme sted i baner, hjælpe hinanden.

Generelt er kommunikationen rigtig rigtig dårlig via PS3, det er svært og tager lang tid at kommunikere via beskeder... Så ring dog til hinanden, men alle dem som siger det er jo næppe villige til at ringe rundt omkring i verden, for der er faktisk folk uden for ens eget land, der også spiller PS3.

Crosschat ville også tilføje singleplayer spil en ny dimension, for kender man en som også lige har fået spillet, kan det, igen, være super fedt at gennemgå sammen. Jeg har f. eks et par venner rundt omkring i landet, som jeg tidligere har spillet meget med, hvor vi har en nostalgi omkring nogle spil, det vil stadig være muligt at kunne opleve fede ting sammen igen, eller på ny, via crosschat.

Der findes jo også massere af spil, hvor folk gerne vil snakke sammen i det samme spil, men spillet ikke understøtter mic.

Der er mange eksempler.

Er der eksempler hvor crosschat ligefrem kan ødelægge spil, mon så ikke bare der kommer en opgradering der fjerner crosschat for lige netop de modes og spil, hvor det kan udnyttes til det dårligere ;)

Fuldstændig enig...det er savner jeg fra X360...Cross Chat at man kan bevæge sig i menuerne og kommunikere på tværs af spillene.. please make it happen!
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster