Forum

ny film streaming service kommer til PS3

Snak om Playstation relaterede nyheder.

ny film streaming service kommer til PS3

Indlægaf FIIGOv » tirs 18 maj 2010 14:40

navnet på den nye streaming service er MUBI, servicen lover at tilføje en ny dimension af biograf til din visning valg. Den Nye service vil også have social networking features, der vil give film fans fra hele kloden, lov til at interagere med hinanden og udtrykke deres kærlighed til film. MUBI's Efe Cakarel forklarer den nye funktion:
At the moment, some of us are at the Cannes Film Festival announcing a major collaboration with SCEE for PS3. So, soon, you will find a new application on your console, which will let you stream the best of international cinema from the comforts of your couch. This is not a simple virtual videostore; we emphasize quality over quantity. You’ll find undistributed festival gems ripe for your discovery, your favorite recent independent and art-house releases. Names like the Coen brothers, Godard, Kitano, Almodóvar, Tarantino, and Van Sant are some we’ll bring home to you. Palm d’Or winners and simply films we think should have won awards. But that’s not all. We’ll bring you exclusive online premieres, collaborations with international film festivals, and retrospectives of some of the best cinema the world has ever seen.

derefter tilføjer han følgende :
It’s not fully understood which countries this service will launch in – or exactly when. That said, the post is flagged for AE, AU, GB, IE and NZ. We’re assuming the rest of Europe will follow suit.
Anything that expands the PS3 as a media hub is positive news in our book. Kudos to Sony for bringing something different to the PS3’s already impressive feature list.

Source: Official PlayStation blog
Had syntes i om den nye service og er det måske noget i vil bruge? der kan læses mere om MUBI på deres hjemmeside http://mubi.com/.
FIIGOv
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 18 maj 2010 15:19

ja, jeg ville benytte mig af det.. det vildeste i nyheden på bloggen er vel at de nordiske lande er med fra start når det kommer (i efteråret).. betyder det så også at vi snart ser videostoren??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf jakobv » tirs 18 maj 2010 15:21

Det ku bare være så fedt med videostoren. Jo jeg vil også benytte dette.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf holykaw » tirs 18 maj 2010 16:38

Sad lige og læste det da jeg var på arbejde. Ser interessant ud, men manglede lige bekræftelse i at det også kunne køre i Danmark. Det fik jeg så :)

Hvis du ellers går det ordentlig og til en fornuftig pris vil jeg da klart benytte mig af det...
holykaw
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Krisp » tirs 18 maj 2010 16:40

Lyder cool. Og ja, hvis det bliver fornuftige priser, kunne jeg godt finde på at benytte mig af det.

Video store måtte også godt snart komme til DK. :\
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster