Forum

Ny God Of War III Trailer. InGAME.

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ny God Of War III Trailer. InGAME.

Indlægaf sonicspinna » fre 13 feb 2009 20:38

http://blog.us.playstation.com/2009/02/13/god-of-war-iii-press-event-qa-and-new-trailer/

jeg ved ikke med jer. men det er simpelhent for vildt!!

jeg er målløs....
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf the bifoman » fre 13 feb 2009 20:44

Super. Glæder mig meget til det spil, etteren og toeren var milepæle på flere punkter for spilbranchen.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 feb 2009 20:47

Ja det bliver konge når det kommer !!!
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » fre 13 feb 2009 20:55

ser rigtig fedt ud gameplay mæssigt... har aldrig spillet 1'eren og 2'eren da jeg aldrig har haft en PS2... dog har jeg altid gerne ville spille dem...

Vil dog sige at jeg er rimelig skuffet over grafikken, specielt efter ham der David Jaffe udtalte at det lignede "a painting come to life"...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf the bifoman » fre 13 feb 2009 21:01

Excellon skrev:ser rigtig fedt ud gameplay mæssigt... har aldrig spillet 1'eren og 2'eren da jeg aldrig har haft en PS2... dog har jeg altid gerne ville spille dem...

Vil dog sige at jeg er rimelig skuffet over grafikken, specielt efter ham der David Jaffe udtalte at det lignede "a painting come to life"...

Jeg kan kun anbefale dig på en eller anden måde at skaffe de to første spil. Grafisk var de mesterværker, og begge underholdende og udført af perfektionister til benet.

Jeg kan dog godt se din pointe omkring grafikken i 3'eren. Når man lige har spillet Killzone 2 demoen, ser det her jo nærmest middelmådigt ud. Men man ved jo aldrig rigtig, før man sidder med det selv på sin egen skærm. :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf tue69 » fre 13 feb 2009 22:37

Oh god det ser sindssygt ud - skulle man få købt den PS3'er...
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Indlægaf Scoring » fre 13 feb 2009 22:54

Hmm.. Får det indflydelse hvis man ikke har spillet 1'ern eller 2'ern? Ligesom MGS..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Panacea73 » fre 13 feb 2009 22:57

Wauw! Der er lidt Ninja Gaiden over det :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Scoring » fre 13 feb 2009 22:59

Jeg vil nu mere sige Prince of persia da han løber på muren.. :P
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Panacea73 » fre 13 feb 2009 23:02

Også det ja :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 feb 2009 23:29

Men hold da op det ser voldsomt ud grafisk.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » lør 14 feb 2009 01:19

the bifoman skrev:
Excellon skrev:ser rigtig fedt ud gameplay mæssigt... har aldrig spillet 1'eren og 2'eren da jeg aldrig har haft en PS2... dog har jeg altid gerne ville spille dem...

Vil dog sige at jeg er rimelig skuffet over grafikken, specielt efter ham der David Jaffe udtalte at det lignede "a painting come to life"...

Jeg kan kun anbefale dig på en eller anden måde at skaffe de to første spil. Grafisk var de mesterværker, og begge underholdende og udført af perfektionister til benet.

Jeg kan dog godt se din pointe omkring grafikken i 3'eren. Når man lige har spillet Killzone 2 demoen, ser det her jo nærmest middelmådigt ud. Men man ved jo aldrig rigtig, før man sidder med det selv på sin egen skærm. :)


Hehe ville også sindsygt gerne prøve dem, men da jeg er fattig studerende har jeg ikke råd til at investere i en PS2 også... Hvis bare sony kunne tage sig sammen og begynde at sælge PS2 spil med software emulation over Playstation Store :)...

Men skal helt klart have 3'eren ud fra det jeg har set indtil videre i hvert fald...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf Scoring » lør 14 feb 2009 01:43

Vil give dig helt ret..! Så kunne vi også få 1'ern, 2'ern og 3'ern af MGS!

Eller 2'ern og 3'ern ihvertfald.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf TuXX » lør 14 feb 2009 13:08

Hmm jeg har aldrig nogensinde hørt om God of War før .. før nu altså.

Det ser sq rigtig godt ud i den trailer.. måske det skal på ønskelisten over spil :)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Tiger-T » lør 14 feb 2009 16:23

Det bliver et "Gud-spil" hehe?
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron