Forum

Rumor: Leaked 2.7 update detajler

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Rumor: Leaked 2.7 update detajler

Indlægaf Crueltylizer » tors 19 feb 2009 12:06

Q2 2009 skulle være tidspunktet hvor vi ser patch 2.7 til PS3 og skulle eftersigende indeholde:

Friends List:
- Voice Messaging is now available as an alternative to text after selecting a user on the friends list. Voice message recordings are capped at 30 seconds.
- Home Integration: Saved Playstation Home avatar photos can be selected as photo ID for Gamer Card/Friends List.
- Trophy number and Gamer Level are listed under Friend names for quick reference.

Gamer Card & Trophies:
- Gamer Card layout has been changed to more closely resemble the Playstation Store aesthetic.
- Past Trophy information can be viewed in detail by selecting “Recent Trophy History” option.
- Newly aquired trophies auto-sync in the background
- Server infrastructure for Trophies has been optimized. Resulting in faster retrieval time for Gamer Card and Trophy information.

In-Game XMB:
- Loading time for In-Game XMB has been drastically reduced, resulting in a more seemless in-game experience.
- “Theme settings” options while in-game is now available, allowing custom themes to be applied to the In-Game XMB.
- Internet Browser can now be accessed while in-game.
- Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
- Options that cannot be used in the XMB during game sessions are grayed out (but still selectable) to eliminate user accessibility confusion.


Det ser MEGET fornuftigt ud. Glæder mig til loading på XMB er reduceret og Ingame browsing :)
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Gamemakerman » tors 19 feb 2009 12:10

Personligt gider jeg ikke tro på en person der skriver noget helt tilfældigt, på Gametrailers forum.

Listen lyder ganske realistisk, men kilden af rygtet er ikke ligefrem noget jeg ville stole på :)
Senest rettet af Gamemakerman tors 19 feb 2009 12:20, rettet i alt 1 gang.
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf yess » tors 19 feb 2009 12:17

50-50
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Diz- » tors 19 feb 2009 12:17

90% fake, men man har lov at håbe
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Abcent » tors 19 feb 2009 12:43

Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 14:22

99% fake. Men det havde været lækkert
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Slimjay DK » tors 19 feb 2009 15:01

mangler ingen af delene :)
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf decon » tors 19 feb 2009 15:12

Det er godt have drømme, er det ikke sådan man siger?
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Vinterbird » tors 19 feb 2009 15:28



Det var dog godt nok det latterligste argument for listen er fake. Det indlæg er intet andet end "jeg tror ikke det er ægte fordi jeg ikke tror det er en god ide".

Hvis det skal bekræftes fake, så skal Sonygå offentlig ud og sige det ikke er en del af næste firmware update, hvilket de ikke gør.

Rygtet er dog sikkert fake, men det link du giver er på ingen måde en bekræftelse af det er fake, da det ikke er andet end "jeg synes det er fake fordi bla bla".
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 15:36

Hvor ville jeg ligge flad af grin hvis det hele kom og Sony skrev ja fra den 1/6 vil det koste 59 kroner pr mnd og benytte PSN og 29 kroner ekstra da vi har HOME.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » tors 19 feb 2009 16:48

SoulDecapitate skrev:Hvor ville jeg ligge flad af grin hvis det hele kom og Sony skrev ja fra den 1/6 vil det koste 59 kroner pr mnd og benytte PSN og 29 kroner ekstra da vi har HOME.


Det er i hverfald 100% "fake".. :D
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Bab » tors 19 feb 2009 19:55

Der er ikke noget, som jeg ikke kan undvære, så om det er fake eller ej, betyder ikke noget for mig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf DeX » fre 20 feb 2009 10:39

SoulDecapitate skrev:Hvor ville jeg ligge flad af grin hvis det hele kom og Sony skrev ja fra den 1/6 vil det koste 59 kroner pr mnd og benytte PSN og 29 kroner ekstra da vi har HOME.


VIS det nogen sinde skulle ske så vil jeg meget gerne fravælge HOME da jeg ikke bruger det skit aligevæl og beholde mit gratis PSN...

HOME = Fail train of doom
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster