Forum

PS3 vil ikke starte

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 20:33

ja mega sej den vil ikk ha på min ps3
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf tigerdyret » man 23 mar 2009 17:24

Idag ringer manden fra EB games så (han havde åbenbart også prøvet et par gange i sidste uge), og siger at han stadig har min PS3 nede i butikken. Han havde ringet ind til Sony/Nordisk film, eller hvem det nu var, og de havde sagt at det var op til mig selv at bevise at det var en fabrikationsfejl, og at de ikke ville gøre noget medmindre jeg kan bevise dette!! Jeg har jo ikke en jordisk chance for at bevise at det ikke er noget jeg har forårsaget.. Er der andre der har fået repareret/ombyttet sin ps3 60gb som var over et år gammelt, og vil du/i i så fald hjælpe med hvad i gjorde i situationen?

Jeg er bare så stiktosset lige nu - ham fra nordisk films hotline sagde at det ikke var noget problem at få den repareret/ombyttet - og nu vil de ikke engang kigge på den.. Så meget for 6kr/min support.. Jeg havde den idé om Sony/Nordisk film at de var meget service mindede mht. PS3'en, men det har jeg da desværre fået afkræftet..
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » man 23 mar 2009 17:38

Det lyder som om Sony vil gerne have os til og skifte til xbox 360 igen.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » man 23 mar 2009 17:45

tigerdyret skrev:Idag ringer manden fra EB games så (han havde åbenbart også prøvet et par gange i sidste uge), og siger at han stadig har min PS3 nede i butikken. Han havde ringet ind til Sony/Nordisk film, eller hvem det nu var, og de havde sagt at det var op til mig selv at bevise at det var en fabrikationsfejl, og at de ikke ville gøre noget medmindre jeg kan bevise dette!! Jeg har jo ikke en jordisk chance for at bevise at det ikke er noget jeg har forårsaget.. Er der andre der har fået repareret/ombyttet sin ps3 60gb som var over et år gammelt, og vil du/i i så fald hjælpe med hvad i gjorde i situationen?

Jeg er bare så stiktosset lige nu - ham fra nordisk films hotline sagde at det ikke var noget problem at få den repareret/ombyttet - og nu vil de ikke engang kigge på den.. Så meget for 6kr/min support.. Jeg havde den idé om Sony/Nordisk film at de var meget service mindede mht. PS3'en, men det har jeg da desværre fået afkræftet..


Jeg har P.t. Min 60Gb Ps3 til rep hos Nordisk film de har haft den siden d10.03.09 det er godt ikke det samme problem som dit men jeg håber da for dem at de vil ta sig af min Ps3 og lave den og ik bar send aben videre som det lidt lyder til de gør hos dig tigerdyret...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf tigerdyret » man 23 mar 2009 17:48

NintendoB skrev:
tigerdyret skrev:Idag ringer manden fra EB games så (han havde åbenbart også prøvet et par gange i sidste uge), og siger at han stadig har min PS3 nede i butikken. Han havde ringet ind til Sony/Nordisk film, eller hvem det nu var, og de havde sagt at det var op til mig selv at bevise at det var en fabrikationsfejl, og at de ikke ville gøre noget medmindre jeg kan bevise dette!! Jeg har jo ikke en jordisk chance for at bevise at det ikke er noget jeg har forårsaget.. Er der andre der har fået repareret/ombyttet sin ps3 60gb som var over et år gammelt, og vil du/i i så fald hjælpe med hvad i gjorde i situationen?

Jeg er bare så stiktosset lige nu - ham fra nordisk films hotline sagde at det ikke var noget problem at få den repareret/ombyttet - og nu vil de ikke engang kigge på den.. Så meget for 6kr/min support.. Jeg havde den idé om Sony/Nordisk film at de var meget service mindede mht. PS3'en, men det har jeg da desværre fået afkræftet..


Jeg har P.t. Min 60Gb Ps3 til rep hos Nordisk film de har haft den siden d10.03.09 det er godt ikke det samme problem som dit men jeg håber da for dem at de vil ta sig af min Ps3 og lave den og ik bar send aben videre som det lidt lyder til de gør hos dig tigerdyret...


Er din PS3 60Gb over 1 år gammel? For er lige ved at skrive en mail til dem, og så kan jeg jo sige at jeg ved andre har fået deres til rep/ombytning selvom deres også var over 1 år gammel..
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » man 23 mar 2009 17:49

SoulDecapitate skrev:Det lyder som om Sony vil gerne have os til og skifte til xbox 360 igen.


Ja det er sgu også lige før jeg overvejer det - hvis den bare havde blu ray drev havde jeg sgu gjort det.. Men nu skriver jeg en mail til dem, og så må vi se hvad de svarer..
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » man 23 mar 2009 18:02

tigerdyret skrev:Er din PS3 60Gb over 1 år gammel? For er lige ved at skrive en mail til dem, og så kan jeg jo sige at jeg ved andre har fået deres til rep/ombytning selvom deres også var over 1 år gammel..


Min er over et år gammel men jeg har ikke hørt fra Nordisk film i nu så om de vil lave den eller ej ved jeg ikke helt i nu...

Men nu er det jo sådan så jeg købt min Ps3 hos elgiganten og det er vist dem der skal ha fat i Nordisk film for at hører hvor langt de er med Ps3en...

Jeg har haft ringet til elgiganten her i dag og de kun ikke se noget på min service sag så nu prøver jeg igen i morgen og så må vi se hva de kan sig om sagen...

Jeg skal måske også lige husk at sig at da jeg købt min Ps3 60gb da lavet jeg en Tryghedsforsikring på den så det kan da godt ske at Nordisk film siger at de ikke vil se på min Ps3 og at jeg selv skal bevise at fejlen har været der hele tiden...

Men jeg tror nu jeg ender med at få en anden Ps3 60gb med mig hjem vis det ender med at Nordisk film ikke ønsker at sammenarbejde med elgiganten jeg fik nemlig at vide her for nogen dage siden at de hade nogen få Ps3 60gb modeller til at lig på lager som de hade fået tilbage fra Nordisk film af altså nogen der hade været sendt til rep men nu fixet, Dem kun de så give til de kunder der nu havde indleveret en en Ps3 60gb til rep så mon ikke jeg ender op med en ombytter...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf pauzen » man 23 mar 2009 18:38

Håber da du får en anden 60gb tilbage. det gjorde jeg.
Elgiganten sender din maskine til Sverige. og du kan følge din service ved at indtaste din Ordre id på:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... tKey=12511
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf tigerdyret » man 23 mar 2009 23:55

pauzen skrev:Håber da du får en anden 60gb tilbage. det gjorde jeg.
Elgiganten sender din maskine til Sverige. og du kan følge din service ved at indtaste din Ordre id på:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... tKey=12511


Hvad var problememt med din 60GB? Og var den over 1 år gammel da den blev sendt ind?

Jeg har netop fået svar fra support@dk.playstation.com, som ikke kunne hjælpe mig, men henviste igen til EB games, som har et nummer til nordisk film hvor de tager sig af reklamationer og den slags - Dte nummer vil EB games bare ikke udlevere til mig, da jeg spurgte tidligere idag. Jeg kan med andre ord ikke komme i direkte kontakt med de folk der træffer beslutningerne omkring sagen. Så nu her jeg sendt en mail direkte til nordisk film på nordiskfilm@nordiskfilm.com, og så vil jeg da håbe jeg kan komme i kontakt med de rigtieg folk.

Jeg kan godt se at loven er på deres side mht. at det er mig der skal bevise at jeg ikke selv har forårsaget fejlen, men jeg VED at det har jeg ikke. Jeg har behandlet den efter alle foreskrifter, og den har altid stået et sted med meget luft omkring, således at den ikke skulle overophede. Samtidigt har jeg konstateret efter lidt søgning på google/youtube at fejlen er ret "almindelig" (eller så almindeligt som sådan noget bliver) specielt på 60GB modellen. Så jeg kan ikke forstå at de stiller sig på bagben og nægter at tage den ind, når de ved at måske 1% (1% er rent hypotetisk, jeg kender ikke det sande omfang) af samtlige 60GB går død med omtalte fejl på et tidspunkt - hvorfor ikke bare bytte den og få lidt god omtale, i stedet for sådan noget som det her.. Der kunne de sgu lære lidt at Microsoft (Åh hvor ville jeg ønske xbox'en havde blu ray drev.. Så rendte jeg sgu ned og købte en imorgen)..
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » tirs 24 mar 2009 01:12

På recordere.dk var der en bruger med præcis det samme problem som mit (hans PS3 60GB var 1½ år gammel), og han har idag fået tilbudt en ny 80 GB model.. Så der må være håb forude - Det kan i hvert fald ikke være rigtigt at der er forskel på hvordan man behandler sager som er 100% identiske..
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » tirs 24 mar 2009 06:53

For det 1 var det NintendoB jeg skrev til i tråden ang Elgiganten.
For det 2 så var det blæseren der gik kold i min 60gb, der var over 1 år gammel. og fik en ny 60GB retur.(SE MIN BLOG http://blogs.pslife.dk/pauzen/84/Bytte-af-60GB.html) Men kender flere der har fået byttet deres 60gb konsol Pga Blu Ray drevet eller en KOLD konsol. Du kan jo bare henvise til de link som er lagt op på siden så de der jo bevis for at andre har prøvet det samme.
Derpå beviser du at det er Sonys maskine der fucker, Jeg ville nu personligt kræve mine penge tilbage og købe en ny konsol i Elgiganten eller Bilka hvor de bytter i 2 år med et smil. (de har jo ikke forstand på lortet) EB- FONA osv er hustleres og prøver til en vær tid at give dig skylden for deres/sonys lort ikke virker.
Den går ikke hvis de ikke kan skaffe en virkenede model så få dine penge tilbage. du kan jo printe 100647843939239 sider ud til dem der fortæller om netop dit proplem.
BOYCOT EB OG FONA OG FADERHUSET NU!!! De prøver jo ikke engeng at hjælpe deres kunder, men henviser til DERES rettigheder som forhandlere for at undskylde for defekt hardware, FØJ FOR SATAN!!!
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf NintendoB » tirs 24 mar 2009 17:35

pauzen skrev:Håber da du får en anden 60gb tilbage. det gjorde jeg.
Elgiganten sender din maskine til Sverige. og du kan følge din service ved at indtaste din Ordre id på:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... tKey=12511


Jeg ved godt man kan søg på sin service sag men den siger ikke rigtig noget...

Dog har jeg lige haft ringet til elgiganten her igen i dag og her fik jeg den besked at min Ps3 var sendt over til nordisk film...

Jeg spurgt lidt mere ind til om de havde haft set på den der til fik jeg så at vide at det hade de vist og at de ville skift alt indmaden i den og så vil jeg få den retur men nu må vi se det kan de jo nå at lave om mange gang vis det er men det var bar den besked jeg fik...

Lidt info : Min Ps3 som nu er til rep er fra d 22.06.07
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster