Forum

PS3 vil ikke starte

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 vil ikke starte

Indlægaf tigerdyret » man 09 mar 2009 14:03

Efter at min PS3 60GB har virket upåklageligt siden launch er jeg idag stødt på et problem. Jeg spillede FIFA09, og pludselig slukkede PS3'en uden videre og den røde lampe begyndte at blinke.. hmm.. Jeg starter den op igen, men lige da den får XMB startet op sker der igen! Anden gang jeg prøver at starte den op sker der blot det at den starter op, lyse grønt i 1-2 sek., lyser gult et splitsekund, går ud og blinker med rødt igen :( og det gør den så hver gang nu - jeg kan ikke engang nå at få spillet der sidder deri ud af maskinen. Jeg kan iøvrigt heller ikke starte den op ved brug af sixaxis/dualshcok 3 :?

Er der noget jeg kan gøre eller skal den til rep!?
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf heroes » man 09 mar 2009 14:37

Lyder mærkeligt :(

Prøv at tage alt strøm fra den, lad den stå lidt, og når du tænder for den igen, så bliv ved med at holde fingeren på power knappen.

Men det har du jo nok prøvet, men har ikke hørt om det før desvære.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf tigerdyret » man 09 mar 2009 14:41

Ja det har jeg faktisk netop prøvet.. Arg noget lort! Held i uheldet er så at den fylder 2 år om 14 dage - så der er da heldigvis reklamationsret på endnu :!: Men jeg tror sgu lige jeg render en tur i EB games hvor den er købt for at høre hvad de sider til det..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 15:18

ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf tigerdyret » man 09 mar 2009 15:30

Man får så at vide at de ikke sender den ind når det er over 1 år siden man har købt den! Så får man udleveret et nr. til en hotline - fint nok.. Den hotline har så skiftet nr. til et betalingsnr. som koster 6kr/min!!!

På trods af taksten vælger jeg at ringe alligevel - manden jeg får fat i siger at maskinen er kaput og at jeg skal tage ned i butikken hvor den er købt, og så skal de sende den ind - stik modsat af hvad ham nede i EB games sagde.. Fedt nok.. Så nu må jeg have fat i EB games igen :roll:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 15:32

du få ny 60gb fra norfilm
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 16:10

ps2010 skrev:du få ny 60gb fra norfilm


så længe det ikke er selvforskyldt. så for du en gratis ny maskine. ellers skal man selv betale rep.

myten er at nordisk film kun giver en ny tilbage gratis hvis det er fejlkodemeldinger. så som 80010514 <-- damn you!!!

men smid lortet til rep og se hvad der sker, og nu du er igang. stik lige idioten i EBgames en flad, tosse!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » man 09 mar 2009 16:24

Lige så snart jeg nævnte det med det gule lys, sagde ham fra Nordisk film at den var gal (det er som om det svarer til ROD på xbox 360), og han lovede mig nærmest en ny på stedet, så det vil jeg da håbe passer.. Nu skal jeg så bare tilbage til EB games og få klovnen til at sende den ind - Jeg er dog ikke sikker på at det er smart at starte med at stikke ham en kindhest :lol:

Iøvrigt er det præcis sådan her den opfører sig:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wVN3E2fO5tw[/youtube]
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 16:26

jo star med give ham en kindhest
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 16:31

haha elsker alle de xbox fanboys der har prøvet af finde noget tilsvarende på ps3'en Yellow light of death og code of death. men de kommer aldrig, på de samme tal som RROD. men håber du for en fantastisk ny maskine :) du skal nok vente lidt, da de vist meget bekendt ikke laver 60gb'en mere
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 16:33

Rytteren skrev:haha elsker alle de xbox fanboys der har prøvet af finde noget tilsvarende på ps3'en Yellow light of death og code of death. men de kommer aldrig, på de samme tal som RROD. men håber du for en fantastisk ny maskine :) du skal nok vente lidt, da de vist meget bekendt ikke laver 60gb'en mere

jo jeg har da få ny ps3 60gb :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 16:41

og det tog da så hut jeg hvisker da også lang tid ikke? syntes jeg du skrev i et andet indlæg??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 16:48

ja kun lidt
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf tigerdyret » man 09 mar 2009 16:48

Rytteren skrev:haha elsker alle de xbox fanboys der har prøvet af finde noget tilsvarende på ps3'en Yellow light of death og code of death. men de kommer aldrig, på de samme tal som RROD. men håber du for en fantastisk ny maskine :) du skal nok vente lidt, da de vist meget bekendt ikke laver 60gb'en mere


Der er korrekt at 60GB ikke produceres mere. Ham fra nordisk film sagde at de selvfølgelig ville forsøge at støve en 60 GB frem, men kunne ikke love noget. Så de vil kontakte mig når de har et forslag til hvordan hvad der skal ske. Mht. udtryk for denne fejl stødte jeg alligevel på en af de lidt sjovere: "Traffic light of death" :lol: (lyser grønt, så gult og derefter rødt!)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 16:52

nordisk film køb 10 ps3 hjem
ps2010
 
Indlæg: 668


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster