Forum

Hjælp til ny harddisk...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til ny harddisk...

Indlægaf NintendoB » tirs 17 mar 2009 20:05

Jeg har lige købt mig en sprit ny Ps3 80gb model her i dag..

Og til den nye Ps3 har jeg også købt en 500gb WD harddisk som jeg sat i inden jeg sat min Ps3 til tv og net med mere men er det forkert ?

Grunden til jeg spørger er fordi at min Ps3 ikke vil start op der kommer godt noget på skærmen hvor den siger at der er noget den ikke kan find men hva gør jeg her skul jeg ha ladt den start op med den 80gb harddisk som Ps3en kom med og først bagefter ha sat min nye harddisk i eller hvordan ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf FunteXDK » tirs 17 mar 2009 20:33

Det står vidst nok i din manual hvordan du gør... ellers kan en hurtigt tur forbi google nok sagtens hjælpe hvis de sædvanlige supportere på pslife er lidt langsomme... kan desværre ikke hjælpe dig yderligere :(
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf NintendoB » tirs 17 mar 2009 20:36

Har fået det op at kører men tak for hjælpen ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf FunteXDK » tirs 17 mar 2009 20:40

Nice nok (: - Vi kan jo ikke have en Nintendo(b) uden en Playstation der virker :S
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf NintendoB » tirs 17 mar 2009 21:08

Det kan man nemlig ikke nej ;)

Men noget helt andet :

Jeg to en sikkerhedskopi af hele min gammel harddisk og nu har jeg så lige haft gendannet hele indholdet trode jeg da på den nye harddisk...

Men nu hvor jeg ser efter så er alle mine spil fra PSN og dem jeg har fået af en af mine venner på min venne list ja de spil er væk...

Jeg ved dog godt at dem jeg selv har købt og betalet for nemt kan skaffes tilbage men dem jeg fik fra min ven af de er væk eller er de gemt på min USB harddisk ? eller kan man bar ikke ta kopier af sine PSN spil ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Bab » tirs 17 mar 2009 21:14

Du kan bare hente dem igen. Når du logger ind på din PSN konto, så kan du få hele listen over de spil og demoer, som du har købt/hentet. Og så bare igang med at geninstallere. Det samme burde kunne lade sig gøre fra din vens konto.

Dog kan de fleste kun hentes 5 gange, og når du har skiftet maskine, så tæller det for en gang mere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster