Forum

headset til ps3

Har du brug for hjælp, så spørg her.

headset til ps3

Indlægaf matti » lør 21 mar 2009 21:03

Hey.. jeg har sådan et Logitech Traveller Wireless Headset eller (logitech -f 0399a). Men når jeg søger efter den på ps3´eren kommer den ikke frem ?

Burde den ikke opfange alle bluetooth signaler? eller skal jeg bare få anskaffet et nyt headset som er "playstation compatible"?

- Hvis det er dét som er problemet, vil i så ikke os lige linke til et billigt og godt headset :)

På forhånd tak.
matti
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf SnoobyFly » søn 22 mar 2009 11:09

Det skal selvfølgelig være "PlayStation Compitable" :P PS3'eren opfanger jo heller ikke mobiltelefoner, bare fordi de understøtter Bluetooth. Enheden skal være "PlayStation Compitable", før du kan bruge den.

Men her er et godt headset: Bluetooth Wireless Headset - (Datel) /PS3
Søg på dette på Coolshop og dit produkt vil komme frem (kunne ikke give link til det.. Produktet blev ikke fundet, stod der.. :S)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf matti » søn 22 mar 2009 11:16

hehe ok, tak for svaret
matti
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Rechain » søn 22 mar 2009 11:26

Ahhh...mit Phillips SHB7102 bliver da opfanget uden problemer :) bruger det til mine mobiltelefoner (musik) og der står ik noget med "PlayStation Compitable" eller noget på dét :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf SnoobyFly » søn 22 mar 2009 11:28

Rechain skrev:Ahhh...mit Phillips SHB7102 bliver da opfanget uden problemer :) bruger det til mine mobiltelefoner (musik) og der står ik noget med "PlayStation Compitable" eller noget på dét :P

/Rechain


Det kan være, at PS3'eren kan opfanget netop dét headset uden problemer.. 8)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Underdog dk » søn 22 mar 2009 11:31

matti skrev:hehe ok, tak for svaret

Jeg kan anbefale sony official headset til ca. 300 kr.

Søg google men det kan fås her http://www.gucca.dk/playstation-3-spil/ ... 26771.html til 299 pp

Det skulle være mere kompatibel, eftersom det understøtter andre funktioner ved ps3'en.. søg på google.. kan ikke lige huske det nøjagtig..

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf SnoobyFly » søn 22 mar 2009 11:34

Underdog dk skrev:
matti skrev:hehe ok, tak for svaret

Jeg kan anbefale sony official headset til ca. 300 kr.

Søg google men det kan fås her http://www.gucca.dk/playstation-3-spil/ ... 26771.html til 299 pp

Det skulle være mere kompatibel, eftersom det understøtter andre funktioner ved ps3'en.. søg på google.. kan ikke lige huske det nøjagtig..

/underdog dk


Det kan også købes på Coolshop ;) Han sagde bare, at han ville have et billigt, så viste ham det billigste og bedste - i den prisklasse.
Men ja, det oficielle Playstation Headset er det bedste - uden tvivl.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ice_Hiboy » søn 22 mar 2009 14:46

kan kun sige at det officelle er mega mega fedt :P
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf FunteXDK » søn 22 mar 2009 14:55

Hvis du nu alligevel skal have det officielle synes jeg du skulle købe http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3SO05 ... et%29.html - Der er både socom og headset med for ca. 300 kr. inc. porto
- Jeg købte denne pakke er er meget tilfreds med headsettet
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster