Forum

Blu-ray drev defekt

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Blu-ray drev defekt

Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:01

Hejsa... er der nogle af jer derude der har prøvet at jeres blu-ray drev pludselig bare er gået i stykker så den skulle ind til nordisk film til en lille sød doktor mand...

- Hvis dette er tilfælde vil jeg gerne høre om jeg evt kan bruge 5 min af jeres tid - Nordisk film vil have 2 mennesker der har oplevet den samme fejl før de vil reperere min(har beskrevet problemet før på console.dk) men nu mangler jeg altså bare 1 person der har oplevet at blu-ray drevet bare er stået af må i gerne lige skrive en PB med jeres telefon nummer og navn

Skriv lige her i tråden hvis i gør det :)

- Håber der er nogle der kan hjælpe
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Vinterbird » lør 03 jan 2009 21:05

Nu spørger jeg dumt. Men er det ikke fuldkomme underordnet om andre har oplevet fejlen? Hvis maskinen er under garanti, så skal den ordnes. Ingen diskussion, ingen krav fra NFI. Den skal bare ordnes.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 21:06

Ja det vil jeg da også mene. Men jeg har da set en del tråde på console.dk hvor folk talte om dette problem. SÅ det burde da ikke være umuligt og finde en.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:11

Den er over 1 år gammel så der er ikke længere garanti men kun reklamationsret - også skal JEG selv påvise at den er kommet ved normal brug... og dette er så hvad nordisk film har sat mig til - og jeg har snakket med forbrugerstyrelsen og meget andet, det er fuldt ud lovligt hvad de gør så skal bare finde en til
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 21:14

hold da op , er sony virkelige ved og gå i så små sko, der tager jeg sku hatten af for MS. Det kan godt ske de har haft mange problemer men de har sku lavet/byttet maskinerne med et smil.Men et godt råd er faktisk og søge på nettet om det problem , og printe dem ud med kolde facts. For jeg ved det har været et stort problem i nogle ps3 maskiner det har sony også selv udtalt sig om til mig fx.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:21

Dette er også den eneste gang jeg gerne vil have haft en xbox360
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:23

Har prøvet alt andet og det eneste der er at gøre er at skaffe en til med samme problem, eller betale 3500 kr. for at få den lavet :P og 350 kr. for at sende den retur uden der er gjort noget ved den
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 21:33

FunteXDK skrev:Har prøvet alt andet og det eneste der er at gøre er at skaffe en til med samme problem, eller betale 3500 kr. for at få den lavet :P og 350 kr. for at sende den retur uden der er gjort noget ved den
heldigvis har jeg en forsikring til den slags , skulle det ske for min , ville jeg uheldigvis tabe den på gulvet lige bagefter, du ved en ulykke kommer sjældent alene :wink:
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Re: Blu-ray drev defekt

Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:40

FunteXDK skrev:Hejsa... er der nogle af jer derude der har prøvet at jeres blu-ray drev pludselig bare er gået i stykker så den skulle ind til nordisk film til en lille sød doktor mand...

- Hvis dette er tilfælde vil jeg gerne høre om jeg evt kan bruge 5 min af jeres tid - Nordisk film vil have 2 mennesker der har oplevet den samme fejl før de vil reperere min(har beskrevet problemet før på console.dk) men nu mangler jeg altså bare 1 person der har oplevet at blu-ray drevet bare er stået af må i gerne lige skrive en PB med jeres telefon nummer og navn

Skriv lige her i tråden hvis i gør det :)

- Håber der er nogle der kan hjælpe

HELP ME PLZ.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 21:50

er der tale om 40 gb modelen eller 60 gb ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 21:52

60 gb.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Vinterbird » lør 03 jan 2009 21:58

FunteXDK skrev:60 gb.


Du kommer ikke til at lide hvad du kommer til at høre lige om lidt.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:03

Damn, sidder og spammer F5 nu :S
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:05

Du får ikke nogen 60 gb igen, det bliver en anden model.

Da de ikke laver dem, men bare ombytter dem og 60gb er jo udgået

da min var til rep. blev den ombyttet, da den havde den fejl. Men det var godt nok en 40 gb, så blev ikke så ked af det :)
Senest rettet af Eriksen lør 03 jan 2009 22:06, rettet i alt 1 gang.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:06

Ja, det tænkte jeg desværre nok :\
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster