Forum

Blu-ray drev defekt

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:08

Men var ikke ikke en vens ps3 ? syntes jeg du skrev på console.dk eller er det blevet din ps3's tur ? :(

Men som jeg også skrev på console.dk, hvorfor aflevere i den ikke bare der hvor den er købt ? i stedet for at sende den direkte til Nordisk ?

Jeg afleverede min der hvor jeg købte den, og der var ikke nogle problemer
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:13

Nej, heldigvis ikke min tur(endnu), det er godt nok stadig en vens, gad bare ikke til at forklare det igen :) - Men godt husket...
- de ville ikke tage den til at starte med vidst nok...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:15

Men hvor har han købt den? siden han ikke indlevere den der ?
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:15

han har købt den i fona
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:16

Er det så ikke bare at indlevere den der ? der tager de sq imod den :D

Ikke noget med at skulle bruge et par stykker som har haft samme fejl :S
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:18

Som sagt prøvede han dette først og de ville ikke tage imod den... - så derfor ringede han til nordisk film... og nu koster det jo 350 kr. bare at få den tilbage... så vil da klart prøve at finde en til så jeg kan spare de 350 kr. og få den lavet...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:26

Ja det er klart, men underligt at de vil bruge 3 som har haft samme problem, de ved jo godt fejlen eksistere!
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf FunteXDK » lør 03 jan 2009 22:32

Ja, det er også det jeg er mega pissed over og derfor selv gik ind i sagen :o
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf pauzen » lør 03 jan 2009 22:40

Eriksen skrev:Du får ikke nogen 60 gb igen, det bliver en anden model.

Da de ikke laver dem, men bare ombytter dem og 60gb er jo udgået

da min var til rep. blev den ombyttet, da den havde den fejl. Men det var godt nok en 40 gb, så blev ikke så ked af det :)


Hvis du sender en 6o Gb til reparation og de ikke kan lave den skal de enten give dig et tilsvarene produkt, eller pengene tilbage.
Fik selv en ny 60gb for en måned siden da min blæser var gået kold i den gamle.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Eriksen » lør 03 jan 2009 22:44

Det må have været en ny "brugt" ps3 som du har fået.

For de laver dem ikke mere, men lige med blæser tror jeg da de laver dem. Det er bare når det er drevet som er gået, så laver de dem ikke.

Men jeg mener de plejer at gøre sådan her ved en 60gb, få en anden model og 1500 kr eller 3 spil, sådan var det ihvertfald dengang der kun var 40gb modellen
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf pauzen » lør 03 jan 2009 23:03

Eriksen skrev:Det må have været en ny "brugt" ps3 som du har fået.

For de laver dem ikke mere, men lige med blæser tror jeg da de laver dem. Det er bare når det er drevet som er gået, så laver de dem ikke.

Men jeg mener de plejer at gøre sådan her ved en 60gb, få en anden model og 1500 kr eller 3 spil, sådan var det ihvertfald dengang der kun var 40gb modellen


Ny brugt?
Maskinen jeg modtog stod som NY var "filmet" og alle skrue huller plumperet desuden hade maskinen en firmware opdatering 1.80 og under alle omstændigheder fik jeg en maskine der larmer mindre en den gamle 60gb jeg hade
Så ny gammel maskine... hvad betyder det når bare lortet virker
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf yess » lør 03 jan 2009 23:31

Min 60 gb fik defecten for et år siden og blev ombyttet hvor jeg havde købt den til en 40 gb med en flok spil som comp.Om jeg kan hjælpe dig ved jeg ikke...
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf FunteXDK » søn 04 jan 2009 01:37

yess skrev:Min 60 gb fik defecten for et år siden og blev ombyttet hvor jeg havde købt den til en 40 gb med en flok spil som comp.Om jeg kan hjælpe dig ved jeg ikke...


Må jeg få dit telefon nummer og navn så jeg kan få den PS3 hjem fra Nordisk Film? :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 01:44

held og lykke med det funteXDK,. skriv lidt om hvordan det kommer til og gå .
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 10:28

FunteXDK skrev:
yess skrev:Min 60 gb fik defecten for et år siden og blev ombyttet hvor jeg havde købt den til en 40 gb med en flok spil som comp.Om jeg kan hjælpe dig ved jeg ikke...


Må jeg få dit telefon nummer og navn så jeg kan få den PS3 hjem fra Nordisk Film? :)

Den bliver sendt tilbage til Sony EU. Havde selv et lignende problem med min 60 gb, som de ikke kunne erstatte. Gik meget op i at finde ud af, hvad de foretog sig med de defekte.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster