Forum

Defekt ekstern HDD

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Defekt ekstern HDD

Indlægaf Panacea73 » ons 22 apr 2009 18:43

Har en WD på 120gb som skulle bruges til back-up af data fra PS3en.
Når den tilsluttes PCen, giver den bare klik lyde - Er det sket med den :?:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: Defekt ekstern HDD

Indlægaf ps2010 » ons 22 apr 2009 18:56

Panacea73 skrev:Har en WD på 120gb som skulle bruges til back-up af data fra PS3en.
Når den tilsluttes PCen, giver den bare klik lyde - Er det sket med den :?:

ja ud med **** køb en ny hihi :D :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rechain » ons 22 apr 2009 18:57

Prøv en anden USB port eller kabel. Min ene eksterne USB HDD driller også nogen gange. Den siger bare klik lyde når jeg prøver USB portene foran på pc'en...men det virker fint når jeg bruger de bagerste på pc'en...den driller også når jeg bruger et andet kabel, end det som fulgte med boksen (som jeg har sat min HDD i)

Og ps2010, kan du ik godt tage at stave bedre, især i mange af dine ældre indlæg...sorry, men bliver sku sindsyg af at se på det...men også droppe det sjove, når folk spørger om hjælp til noget som de har problemer med...du har ret til at være her, du har ret til at sige mig imod...jeg ville bare lige sige det :) for nu ka jeg ik holde det inde mere...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf ps2010 » ons 22 apr 2009 19:01

Rechain skrev:Prøv en anden USB port eller kabel. Min ene eksterne USB HDD driller også nogen gange. Den siger bare klik lyde når jeg prøver USB portene foran på pc'en...men det virker fint når jeg bruger de bagerste på pc'en...den driller også når jeg bruger et andet kabel, end det som fulgte med boksen (som jeg har sat min HDD i)

Og ps2010, kan du ik godt tage at stave bedre, især i mange af dine ældre indlæg...sorry, men bliver sku sindsyg af at se på det...men også droppe det sjove, når folk spørger om hjælp til noget som de har problemer med...du har ret til at være her, du har ret til at sige mig imod...jeg ville bare lige sige det :) for nu ka jeg ik holde det inde mere...

/Rechain

nej jeg er ordbilnd :twisted: :twisted:
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rechain » ons 22 apr 2009 19:03

ps2010 --> Ka godt være du er ordblind, men sådan som du har skrevet i mange indlæg er overdrevet i forhold til de ordblinde jeg har mødt på forums og de der smileys er forkerte at bruge i den sætning, for nu laver du samtidig sjov ud af det...seriøst, tak...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Panacea73 » ons 22 apr 2009 19:46

Utroligt - Forsøgte med en anden port, og nu virker den!? noget ulogisk vil jeg mene, men hovedsagen er jo at skidtet virker :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Rechain » ons 22 apr 2009 20:16

Ja :) det er underligt...min gør det samme, men godt at jeg ku hjælpe :P når der sker det samme...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Panacea73 » ons 22 apr 2009 20:20

Ja og det er dejligt - var liige ved at give hunden en ekstra "godbid" ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf crockett » tors 23 apr 2009 08:49

Panacea73 skrev:Ja og det er dejligt - var liige ved at give hunden en ekstra "godbid" ;-)


Det kunne måske have affødt hård mave hos kræet... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster