Forum

Bedste Kabel til Wii Tilsluttes HDTV

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Bedste Kabel til Wii Tilsluttes HDTV

Indlægaf mitropen » tors 23 apr 2009 16:00

Hejsa.

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at finde ud af hvilket Kabel der ville være det bedste til Wii. Altså Kablet fra Selve Wiién Over I TVet har HDTV 40"
Kan se der findes en del Kabler men vil gerne være sikker på jeg køber det bedste man kan få :)

MVH. Mitropen
mitropen
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf Erroneus » tors 23 apr 2009 17:18

Det bedste er et Wii component kabel, men det kræver naturligvis dit tv har componet indgange, det er dog ikke unormalt på moderne tv's.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf xireuz » tors 23 apr 2009 17:25

Det bedste man kan gøre i mine øjne er at købe et component-kabel. Når wii bliver tilsluttet med component får man mulighed for at vælge den indstilling der hedder HDTV 480p (mener jeg). Jeg havde component dengnag jeg havde wii, og billedet blev meget bedre. Nogle enkelte ting bliver en smule hakkede i kanten (simpelthen fordi billedet bliver mere skarpt)
Men prøv at kigge på nogle af disse billeder (hold musen over billederne for at skifte)
http://www.gamespot.com/features/6162297/p-2.html
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf mitropen » tors 23 apr 2009 17:51

Tusinde tak for Hjælpen Ja Nemlig det er et Kombonent Kabel jeg leder efter
Vil MEGET gerne have et link til det Kabel som er det bedste da jeg har set ihvertfald 5 forskellige fra de 3-4 sider jeg har kigget på so far :)

MVH. Mitropen
mitropen
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf Erroneus » tors 23 apr 2009 18:29

Der er ingen forskel på kablerne kvalitetsmæssigt, køb et der ser fornuftigt ud og ikke koster 20 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf xireuz » fre 24 apr 2009 09:58

Dette ville være et godt bud på kabel:
http://www.av-cables.dk/diverse_kabler_ ... 21_da.html
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf DeX » fre 24 apr 2009 10:43

Jeg ville nok vælge nintendo's eget component kable. det var det jeg køte til min wii...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf xireuz » fre 24 apr 2009 11:47

DeX skrev:Jeg ville nok vælge nintendo's eget component kable. det var det jeg køte til min wii...


Jeg tvivler på der er forskel, også koster det vel næsten 3x så meget?
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf DeX » fre 24 apr 2009 13:31

jeg skal ikke kunne sige om der er forskel eller ej... men jeg nægter bare at gi små penge for en vare med ukendt mærke som har en stor betydning... så vil jeg nu heller gi noget mere også få noget med et ordenligt "mærke" på... man kan jo ligså godt gøre det godt første gang... bare min holdning og mening til det...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster