Forum

Fifa09 - går hår i hovedet :D

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fifa09 - går hår i hovedet :D

Indlægaf Birchen » fre 24 apr 2009 13:05

Hej drenge. Jeg har nørdet lidt fifa 09 her på det sidste. startede på amateur, og vinder nu (næsten altid på professional)

Jeg har også prøvet at spille over nettet, men eftersom man heletiden møder rigtig gode (man kan ikke så vidt jeg ved søge efter nogen på eget niveau) så ville jeg så begynde på verdensklasse (mod computeren).

Det der bare irriterer mig er at jeg ikke ved hvordan jeg skal beate den. De forudser mine træk, det er ikke realistisk og jeg kan ikke når jeg løber ned af langsiden komme forbi en modstander fordi de løber markant hurtigere end mig. (Jeg har lige tacklet og så løber jeg - alligevel når den der er tacklet op på siden af mig og får bolden igen - som om han løber ekstra hurtigt i starten).

(btw - jeg spillede chelsea vs. man U - det er den kamp jeg lige har oplevet det her i)

Det virker også som om at computeren er bedre til at få "hele holdet" med op meget hurtigere end jeg kan - er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre det? - Jeg tænkte på noget hjælp til avancerede indstillinger for taktik (i ved med pres, lange/korte afleveringer o.s.v.)

Jeg er simpelthen ved at få grå hår i hovedet over at man ikke kan beate computeren da den er så urealistisk forudseende. :D

Lidt brok fra Birchen
Birchen
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf ps2010 » fre 24 apr 2009 13:35

jeg spil ikk på amate
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf BingoDK » fre 24 apr 2009 14:29

ps2010 skrev:jeg spil ikk på amate


okay...

prøv evt at spille med et godt hold mod et lidt dårligere hold på verdensklasse, så du måske lidt vænner dig til sværhedsgraden.. men øvelse gør mester, og alle herinde er vel startet på amatør ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf ps2010 » fre 24 apr 2009 15:34

nej spil kun på den gode sværhedsgraden Legendarisk :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf crockett » fre 24 apr 2009 16:24

ps2010 skrev:nej spil kun på den gode sværhedsgraden Legendarisk :D


Nu var det jo ikke et spørgsmål om hvad du spiller på, eller hvilket niveau du synes han skal spille på, men råd og vejledning til hvordan han kan blive bedre. Og der er dine kommentarer altså ikke til megen hjælp... :?

Sorry for ot...
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster