Forum

Gendan PS3

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gendan PS3

Indlægaf JollyBuu » ons 13 maj 2009 20:56

Da jeg fik min playstation og lavet en psn account. Kunne jeg spille sammen med min ven i Cod4 , fifa osv. men da jeg fik Nat 3 kunne jeg ikk spille sammen med ham mere. Da jeg fik rettet problemet prøvede vi igen og jeg kunne spille fifa sammen med ham igen ! Yees men da vi prøvede COD4 sagde den " Unable to connect to host" . Det er som om at den har " husket" mit nat 3 . Altså jeg mener at den ikk tror at jeg har rettet det. Måske har den husket min Ip adresse eller noget men tror i det ville hjælpe hvis jeg " Gendan systemet" og formatere det hele og lave en ny psn acount og adder alle mine venner igen? Tror i så jeg kan komme til at spille med dem igen? :D
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf crockett » tors 14 maj 2009 09:05

Nu har jeg aldrig selv haft problemer med netværket på min ps3, men idéen med at formatere, gendanne, nulstille osv, er måske liiige lovlig drastisk efter min mening.
Jeg mener der har været nogle stykker herinde der har haft samme problem, så prøv at søge i foraet. Du kunne også starte med at kigge på din router opsætning. Eventuelt starte med at åbne alle portene til din ps3 (DMZ skulle vist kunne bruges her), og se om ikke det løser problemet i COD4.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster