Forum

PS4 fra Coolshop

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Rechain » tors 28 nov 2013 01:37

Kan se at min Killzone ordre er færdigbehandlet inde på siden :shock: men har ikke modtaget noget om afsendelse. PS4 + NFS: Rivals + Kamera (enkeltvise ordrer) står som Behandles endnu. Men jaja, håber det bedste for udgivelse fredag :P begynder godt nok i praktik mandag, men det er kun 15 timer pr. uge i denne måned (mandag, onsdag, fredag) så har stadig masser af tid til at nørde ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Jables » tors 28 nov 2013 01:52

Så ankom min pakke til Københavns pakkecenter. :)
.. Har bagt pizzasnegle og købt redbulls ind her til aften. I'm ready.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Maias227 » tors 28 nov 2013 09:35

Nu er min med track and trace og den er ankommet til distributionscenteret i Kastrup.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Slimjay DK » tors 28 nov 2013 09:41

Hofgaard85 skrev:Det fandme mærkeligt at der lige pludselig bliver sendt maskiner ud til folk der har bestilt i august, når jeg og andre der igår og forgårs fik mails om at vi ville få den til release, stadig intet har hørt om at de skulle være sendt afsted. Begynder at blive nervøs for om de har fucket et eller andet op :/



Det er garanteret alle jer som har fået konsollen til under 3100, der får lov at vente og dem der får nu er dem der har betalt den "rigtige" pris. Så håber coolshop på at i annullerer jeres ordre, når de beklager deres fejl og siger i kan få konsollen til januar / februar, medmindre i vil købe en af de begrænset import PS4'er de har fået fat i igennem parallel import fra deres UK shop til en højere pris ....

Not so coolshop er nogle hustlere ...

Jeg håber jeg tager fejl og i får jeres konsol, men jeg kunne sagtens forstille mig at de kunne finde på det [-X
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Jables » tors 28 nov 2013 09:57

Maias227 skrev:Nu er min med track and trace og den er ankommet til distributionscenteret i Kastrup.


Den er så tæt på nu, at man nærmest kan dufte den!! Åh, jeg glæder mig til at det ringer på døren!

... Og hvis det skulle vise sig at være licensmanden, så roundhouse kick'er jeg ham i ansigtet! :D
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Bab » tors 28 nov 2013 10:00

Slimjay DK skrev:
Hofgaard85 skrev:Det fandme mærkeligt at der lige pludselig bliver sendt maskiner ud til folk der har bestilt i august, når jeg og andre der igår og forgårs fik mails om at vi ville få den til release, stadig intet har hørt om at de skulle være sendt afsted. Begynder at blive nervøs for om de har fucket et eller andet op :/



Det er garanteret alle jer som har fået konsollen til under 3100, der får lov at vente og dem der får nu er dem der har betalt den "rigtige" pris. Så håber coolshop på at i annullerer jeres ordre, når de beklager deres fejl og siger i kan få konsollen til januar / februar, medmindre i vil købe en af de begrænset import PS4'er de har fået fat i igennem parallel import fra deres UK shop til en højere pris ....

Not so coolshop er nogle hustlere ...

Jeg håber jeg tager fejl og i får jeres konsol, men jeg kunne sagtens forstille mig at de kunne finde på det [-X


Du tager fejl ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Bab » tors 28 nov 2013 10:02

Jables skrev:
Maias227 skrev:Nu er min med track and trace og den er ankommet til distributionscenteret i Kastrup.


Den er så tæt på nu, at man nærmest kan dufte den!! Åh, jeg glæder mig til at det ringer på døren!

... Og hvis det skulle vise sig at være licensmanden, så roundhouse kick'er jeg ham i ansigtet! :D


Post Danmark har lige meddelt, at de ikke bringer pakker ud mere i år. De vil stress teste sig selv i Januar :lol: :lol:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Slimjay DK » tors 28 nov 2013 10:14

Bab skrev:
Slimjay DK skrev:
Hofgaard85 skrev:Det fandme mærkeligt at der lige pludselig bliver sendt maskiner ud til folk der har bestilt i august, når jeg og andre der igår og forgårs fik mails om at vi ville få den til release, stadig intet har hørt om at de skulle være sendt afsted. Begynder at blive nervøs for om de har fucket et eller andet op :/



Det er garanteret alle jer som har fået konsollen til under 3100, der får lov at vente og dem der får nu er dem der har betalt den "rigtige" pris. Så håber coolshop på at i annullerer jeres ordre, når de beklager deres fejl og siger i kan få konsollen til januar / februar, medmindre i vil købe en af de begrænset import PS4'er de har fået fat i igennem parallel import fra deres UK shop til en højere pris ....

Not so coolshop er nogle hustlere ...

Jeg håber jeg tager fejl og i får jeres konsol, men jeg kunne sagtens forstille mig at de kunne finde på det [-X


Du tager fejl ;)

Bab


Ja, det håber jeg da også ...

Men gadvide hvad deres undskyldning så er når dem der var ude tidligt må vente :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 28 nov 2013 10:19

At de har en robot til at pakke...? ;)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Bab » tors 28 nov 2013 10:25

Slimjay DK skrev:
Bab skrev:Det er garanteret alle jer som har fået konsollen til under 3100, der får lov at vente og dem der får nu er dem der har betalt den "rigtige" pris. Så håber coolshop på at i annullerer jeres ordre, når de beklager deres fejl og siger i kan få konsollen til januar / februar, medmindre i vil købe en af de begrænset import PS4'er de har fået fat i igennem parallel import fra deres UK shop til en højere pris ....

Not so coolshop er nogle hustlere ...

Jeg håber jeg tager fejl og i får jeres konsol, men jeg kunne sagtens forstille mig at de kunne finde på det [-X


Du tager fejl ;)

Bab


Ja, det håber jeg da også ...

Men gadvide hvad deres undskyldning så er når dem der var ude tidligt må vente :mrgreen:[/quote]

Jables skrev:Så ankom min pakke til Københavns pakkecenter. :)
.. Har bagt pizzasnegle og købt redbulls ind her til aften. I'm ready.


En som har købt den til 3100 kr. og som muligvis får den i dag. Det kan jo være, at flere får mail i dag. Det er ikke sikkert, at de har kunne pakke alle til afsendelse samme dag.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Panacea73 » tors 28 nov 2013 10:33

Min står stadig som "under behandling" Strange indeed.
Postmand Per bankede ellers på, men var med denne: http://www.aluminimo.dk/
Håber han kommer og banker på i morgen igen.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf D_Hofgaard » tors 28 nov 2013 10:39

Bab skrev:
Slimjay DK skrev:
Hofgaard85 skrev:Det fandme mærkeligt at der lige pludselig bliver sendt maskiner ud til folk der har bestilt i august, når jeg og andre der igår og forgårs fik mails om at vi ville få den til release, stadig intet har hørt om at de skulle være sendt afsted. Begynder at blive nervøs for om de har fucket et eller andet op :/



Det er garanteret alle jer som har fået konsollen til under 3100, der får lov at vente og dem der får nu er dem der har betalt den "rigtige" pris. Så håber coolshop på at i annullerer jeres ordre, når de beklager deres fejl og siger i kan få konsollen til januar / februar, medmindre i vil købe en af de begrænset import PS4'er de har fået fat i igennem parallel import fra deres UK shop til en højere pris ....

Not so coolshop er nogle hustlere ...

Jeg håber jeg tager fejl og i får jeres konsol, men jeg kunne sagtens forstille mig at de kunne finde på det [-X


Du tager fejl ;)

Bab


Det gjorde han desværre ikke...... FUCK et amatør firma!
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf morfar » tors 28 nov 2013 10:47

Er der nogensinde nogen der har været i tvivl om at Coolshop er et kæmpe amatørfirma?

Har handlet der 1 eller 2 gange for mange år siden og kommer aldrig til at smide 1 eneste krone i den butik igen!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Bab » tors 28 nov 2013 10:48

Hofgaard85 skrev:
Det gjorde han desværre ikke...... FUCK et amatør firma!


Du skal altså først have den i morgen. Så hvis den bliver sendt i dag, så er du ikke blevet snydt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf D_Hofgaard » tors 28 nov 2013 10:50

Det er fandme for ringe.. Så status er lige nu, at selvom man er en af dem der har fået en mail om at man får den på release, så får man den kun hvis man har fået en mail med track and trace nummer. For de har sendt alle maskiner ud nu.. Dog bare ikke til de rigtige....

09.06.22 CET Daniel Hansen: Godmorgen.
Da jeg kom hjem i går aftes efter arbejde, kunne jeg på jeres hjemeside læse at folk der havde bestilt PS4 i august og fået afvide at de ikke ville få en PS4 til release, ligepludselig havde modtaget en mail med at deres ordre nu var plukket og pakket og der var track and trace nummer og det hele.

Jeg modtog i foregårs en mail fra jeg om at jeg var en af de heldige, og at jeg ville modtage min PS4 til release ( i morgen fredag ), men jeg har ingen mail modtaget om at den er plukket og klar, og når jeg kigger på min ordre står der stadig bare “Behandler” og “afventer release”.

Skal jeg være nervøs for at være blevet brændt af?
09.09.20 CET Sandie: Øjeblik :)
09.26.38 CET Sandie: Jeg kan se at du desværre er en af dem der er sprunget over grundet en fejl i systemet
09.26.48 CET Sandie: Dog har vi "styr" på situationen
09.27.01 CET Sandie: Og du vil kunne forvente din maskine senest
09.27.15 CET Sandie: 5/12
09.31.33 CET Daniel Hansen: Det kan sku ikke være rigtigt! Hvad fanden er ideen med at forudbestille et halvt år i forvejen og så vente i 6 måneder i uvished for så endelig at modtage en mail 3 dage før om at man er blandt de heldige som modtager den på release, og så finder man ud af at i istedet for at sendt maskinerne ud til folk der har bestilt 14 dage efter!!!
09.36.06 CET Sandie: Det er fuldt forståeligt, og vi er mindst lige så trætte af det som i er. Der vil også blive givet 200kr kompensation til dem der er "sprunget over" af vores system. De 2
09.36.19 CET Sandie: 200 vil du modtage uanset om du beholder eller annullerer ordren
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster