Forum

PS4 fra Coolshop

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf heroes » man 23 dec 2013 10:52

Har lige selv fundet ud af, de 2 ordre jeg har haft på ps4 for over 7 mdr. siden ved coolshop er fejlede uden jeg har fået nogen mail fra dem. Sjovt nok har jeg købt en del spil hos dem med samme kreditkort som ikke er fejlet. Jeg har nok penge på mit kort så det er ikke fejlen, og har endda også genbetalt mine ordre hos dem.

Men i stedet for at få sendt de ps4 maskiner ud til deres kunder, som har ventet i lang tid, så sælger de ps4 maskiner med et spil for 5600 kr, som de endda skriver de har på lager. De siger så lige så dumt at de ikke tjener på disse, men sjovt nok kan man købe fra amazon til omkring 3600 kr. og sjovt nok så importere coolshop jo fra UK, da der følger en engelsk strømstik med deres maskiner =D>

Det er bare ovre med at handle med coolshop for mig nu, de skider jo på deres kunder.

Håber der er mange herinde der ikke handler med coolshop mere, så kan de måske lære at behandle deres gode kunder godt.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Player_2 » man 23 dec 2013 22:13

Tja, jeg slap rimelig godt igennem Coolshop balladen..

Fik min PS4 en hverdag for sent, hvilket gav 200 kr. i kompensationpoint + jeg netop har fået point for købet hvilket gav 80 kr.

Valgte så at købe deres 400 krs PSN kort som koster 379 https://www.coolshop.dk/catalog/product ... ps3ps4vita som kostede mig omkring 100 kr når pointene er trukket fra.. :)

Ligger man det til at jeg købte PS4eren for 3099 kr, så er jeg skam meget godt tilfreds :)

Men de er nok ikke min første priotet næste gang jeg kigger efter nye spil eller konsol.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster