Forum

Kanal 6?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kanal 6?

Indlægaf Scoring » man 18 maj 2009 18:57

Er 6'ern "standard?" - Altså følger den med alle standardkanalerne som DR1, TV2 og kanal københavn?

Nu tænker jeg mest på om PlayTV kan optage 6'ern?

P.f tak.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rechain » man 18 maj 2009 19:03

Altså...den er ik gratis på det digitale, der ska du betale (BoxerTV) for at få den.
Men på det analoge er den gratis og ligger sammen med DR1+TV2+KKBH...

TVDK -> Kanal 4 -> SBS Net -> 6'eren...er noget af levetiden :P

Digital TV = Betalingskanal (BoxerTV)
Analog TV = Gratis

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Scoring » man 18 maj 2009 19:12

Puha - Sikken smørre for en intetvidende.. Hehe, hvordan ved jeg jeg har analoge? ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf xireuz » man 18 maj 2009 19:12

Jeg kan tage kanal 6 digitalt uden at betale for den. Kan tage dr1, tv2, dr2, dr update og kanal 6..
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Rechain » man 18 maj 2009 19:21

xireuz --> Hvorfor ska man så betale for den via Boxer? Latterligt :)

Scoring --> Har du en digital tuner i din fladskærm, eller har du en digital boks ved siden af eller ser du bare kanaler på dit fjernsyn som ik har tuner? :) > http://www.6-eren.dk/modtageforhold/ <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Scoring » man 18 maj 2009 19:27

Må melde pas igen, jeg bruger ledning og har ikke sådan en digital boks, jeg kører på kabeltv.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf xireuz » man 18 maj 2009 20:24

Rechain skrev:xireuz --> Hvorfor ska man så betale for den via Boxer? Latterligt :)
/Rechain


Don't know. Har Yousee, hvis nogen kan bruge det til noget. Og det er med den digital tuner i mit fjernsyn jeg kan tage den, uden at have kort i.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Rytteren » man 18 maj 2009 20:51

TVDK -> Kanal 4 -> SBS Net -> 6'eren

og før det hed den vist kanal herning... kan ikke huske det helt præcis.. min farmor så bingo på den.

og det er vist også derfor folk der bor nær herning for den "gratis", ligesom dr1 og tv2 osv.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » man 18 maj 2009 21:19

Så PlayTV kan altså godt kører 6'ern?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf TuXX » man 18 maj 2009 22:23

xireuz skrev:
Rechain skrev:xireuz --> Hvorfor ska man så betale for den via Boxer? Latterligt :)
/Rechain


Don't know. Har Yousee, hvis nogen kan bruge det til noget. Og det er med den digital tuner i mit fjernsyn jeg kan tage den, uden at have kort i.


Så betaler du jo også for den til Yousee. Må man gå ud fra altså :)

Pointen er at 6'eren ikke er tilgængelig på det åbne digitale sendenet med egen antenne AFAIK.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf crockett » tirs 19 maj 2009 09:32

Rechain skrev: TVDK -> Kanal 4 -> SBS Net -> 6'eren...er noget af levetiden :P
/Rechain


Kanal 4 eksisterer stadigvæk. Det er kvindekanalen, og konen jamrer sig over den ikke er en del af antenneforeningens pakke der hvor vi bor, så hun får sin mor til at optage "de unge mødre"... Totalt for grineren underholdningsprogram, næsten på højde med langt fra las vegas og klovn...

"Det passer ikke at Lucas ikke får grøntsager... Han får da f.eks. pomfritter!"

"Lægen ville ikke give mig p-piller da jeg var for ung (14 år), og kondomer kan man jo ikke stole på 100%, så jeg blev gravid..."

BTW: (Jeg tager forbehold for fejlciteringer, men de ligger meget tæt på de rigtige, og de programmer er FYLDT med guldkorn!) :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Rechain » tirs 19 maj 2009 10:36

Sefølig eksisterer Kanal 4 stadig. Tror du jeg er dum? Det blev en betalings kanal "kvindekanalen"...men det er stadig udviklingen og SBS Net tog over. Jeg skrev intet om at Kanal 4 var gået nedenom og hjem ;) den er bare ik gratis mere...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf crockett » tirs 19 maj 2009 10:56

Rechain skrev:Sefølig eksisterer Kanal 4 stadig. Tror du jeg er dum? Det blev en betalings kanal...men det er stadig udviklingen og SBS Net tog over.

/Rechain


Øøøh... Jeg mener ikke jeg har skrevet nogetsteds at jeg var/er af den opfattelse at du er dum... Jeg har så simpelthen misforstået din opstilling af kanalens udvikling eftersom både Kanal 4 og 6'eren eksisterer. Jeg tolkede din opstilling som om Kanal 4 var blevet afløst af først SBS Net og senere 6'eren, my bad!
Om det så er betalingskanal eller ej har jeg ikke taget med i mine overvejelser.

Men jeg håber da vitterlig ikke at din sukkermad har taget skade, og Gud bevare Danmark og holde hånden over mig ifald din vrede skulle ramme mig som lynet fra den ellers klare himmel jeg sidder under pt...
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Rechain » tirs 19 maj 2009 10:58

Jeg har skam ingen vrede. Følte mig bare lige trådt på, da du skrev din første sætning til mit indlæg "Kanal 4 eksisterer stadigvæk." Gjorde nu mere lidt sjov ud af det ved at skrive dét andet :P glemte bare smiley...redigerede derfor mit indlæg...hehe...

Jeg skrev den opstilling, for det er dét sted hvor de kanaler har været.
De betyder ik at de alle er helt væk...jeg har set de kanaler meget...

Det er bare udviklingen, hvor de kanaler har ligget :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf crockett » tirs 19 maj 2009 11:05

Pyha... Jeg var lige ved at være bange for Thors hammer skulle falde ned oven i knoppen på mig... :lol:

Det var bestemt heller ikke for at træde på nogen, jeg havde bare ikke fanget din mening med opstillingen, og eftersom jeg bor på landet har jeg absolut ingen idé om hvordan kanalernes udvikling har været. Det er en af fordelene ved at være en bonderøv. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster