Forum

Bluetooth hjælp ( PS3's Eget Headset )

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Fruer-gaard » tirs 26 maj 2009 15:39

Diz- skrev:
Fruer-gaard skrev:Ved godt dette sikkert ikke er relevant til dit emne, Men købte selv samme headset, og gamer utrolig meget Cod, men efter 14 dages kamp med sony´s eget fantatiske headset, ga jeg op.

1: jeg synes batteries levetid er utrolig ringe, opladning og spilletid = 1½ time!!!
2: det føles utrolig tungt, og virker forkert til forhold et billigt jabra headset
3: De siger deres voice skulle være forbedret, MEN synes igen ikke jeg kan hører forskel.

Dog det der trak mest ned var følelsen af og have det på. men igen efter min tid med det valgte jeg og købe logitech, vantage for en 100 mere, og er yderst tilfreds.

Men håber skam du bliver tilfreds men ville gerne hører din mening efter du har gamet med det noget tid :), kan jo være det blot er mig der var "bååt" nakket :).


jeg synes nu det holder ret godt. ca. 8 timer på en opladning. Ellers synes jeg også kvaliteten på lyden er ret god og det bedste jeg har oplevet til en konsol.


Må man tillade sig og spørge hvad andre headset har du brugt.? ;). men igen hver sin smag. er bare ikke til dårlig komfort, skal sku føles som intet hænger, men lyden er der :).
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster