Forum

Hjælp, kan ikke se spil på memorystick.....

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp, kan ikke se spil på memorystick.....

Indlægaf Sui_DK » tirs 26 maj 2009 21:25

Jeg har brug for hjælp...... jeg har FW 3.30 OE-A (ja den er gammel men kører ellers fint) Jeg har en del spil med mere til at liige på min MS men lige pludselig vil min PSP ikke vise de ISO spil der ligger på min MS er der nogen der kan hjælpe, den siger bare: There are no games men der ligger 5 ???
Sui_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Sui_DK » tirs 26 maj 2009 21:26

TRor I det kan hjælpe at formaterer MS ?
Sui_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Chaui » tirs 26 maj 2009 22:13

Tror altså ikke det er lovligt at snakke om den slags herinde ? det er jo ulovlige spil du snakker om ?
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Sui_DK » ons 27 maj 2009 07:46

Det behøver det da ikke at være, det er da fuldt ud lovligt at lave en iso af sine egne spil og ligge på sin MS.

Det er en fordel, synes jeg, for så kan du have flere af dine spil med på en gang og det sparer også strøm når UMDen ikke skal fræse rundt hele tiden, så det behøver ikke at være ulovligt !!! :wink:

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Sui_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Rechain » ons 27 maj 2009 11:02

Må lige sige...den firmware du har? Syntes jeg har set det sidste før?
Og det lyder som en IKKE original firmware? Kræver det en custom firmware?

Hvis det kræver dét, så ved jeg ik helt om det er lovligt at snakke om. Hvis de spil (som det er lovligt at tage backup af?) kræver en Custom Firmware til PSP + som kan alt muligt som ik er lovligt...hmm...beskylder dig ik for at have ulovlige spil, men giv lidt flere detaljer, men hvis det ik stemmer overens med loven, så ska du nok se frem til at tråden bliver lukket...

Har lige søgt lidt og ska ik spille ekspert...det lader til at det ik er ulovligt lige p.t. at bruge Custom Firmware? Men de mange ting man ka med CF, ka gøre ens handlinger ulovlige...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Player_2 » ons 27 maj 2009 19:42

Ligger du dem i den rigtige mappe? husker du at have en Umd skive i.. Ellers er det måske nogle indstillinger i Recovery mode?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Sui_DK » tors 28 maj 2009 09:11

Ja jeg bruger en Costum Firmware og det er helt lovligt, den kan det samme som den org FW + lidt mere, men det er lovligt.

De spil jeg ligger over er en ISO af mine egne originale UMD spil, det må man også gerne så længe du selv har originalen, så er det på plads.

Jeg ligger spillene i den rigtige mappe, og har ind til nu ikke haft problemer, det var bare en dag jeg havde spillet og så ville jeg spille et andet spil, jeg gik ud i menuen og pludselig skriver den at der ikke er nogen spil i mappen på MS, det skal dog lige siges at jeg sagtens an se de billeder der ligger på MS så det er ikke fordi den er stået af, tror I det kan hjælpe at formatere MS eller måske opgradere CF ?
Sui_DK
Niveau 0
 
Indlæg: 5



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron