Forum

US PSN konto, hvordan?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf o1superstar » man 24 mar 2014 23:59

Okay, men jeg kan vel bare spille det fra min USA konto og være på eu severe ikke ?
o1superstar
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Erroneus » tirs 25 mar 2014 00:17

Du kan sagtens spille det fra din EU konto.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf o1superstar » tirs 25 mar 2014 00:25

Da ikk online når jeg har købt plus på min USA acount ? Er helt forvirret nu
o1superstar
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Erroneus » tirs 25 mar 2014 00:51

1. PSN funktioner, gælder for hele konsoller, f.eks. automatisk upload af savegames.
2. Gratis PS+ spil og PS+ rabatter skal ske købes og hentes via din US bruger
3. Du kan godt spille dine downloadet og købte spil, også PS+ spil, med andre brugere, f.eks. din EU bruger.
4. Hvis du skal købe DLC til spil som har du købt via din US bruger, så skal den DLC også købes fra din US bruger.
5. Hvis den brokker sig over manglende licens, sørg for du har aktiveret din PS4 som primær konsol under din PSN bruger, hvis det altså er på en PS4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf o1superstar » tirs 25 mar 2014 00:54

Okay så jeg har forstået det rigtig at jeg kan spille online med min eu konto fra mit bf4 USA spil ?
o1superstar
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Krede1972 » tirs 25 mar 2014 03:29

Rena skrev:Du skal havde PS+ på din EU PSN hvis du ønsker at, spille din Amerikanske BF4 copy online


Først da jeg læste dette tænkte jeg, nej det er ikke rigtigt...så kom jeg i tvivl...og så kom jeg i tvivl om jeg overhovedet havde forstået hvad der står...eller hvorfor du skriver dette.

Men jeg er nu ret sikker på at alle brugere kan spille det spil der er på maskinen også online selv om man ikke er PS Plus bruger. Nedenstående er fra Sonys egen PlayStation site:

If a PS Plus member registers a PlayStation 4 as their "primary" system, anyone who uses that system has the ability to play online multiplayer, regardless of whether or not they are PS Plus members.


o1superstar skrev:Okay så jeg har forstået det rigtig at jeg kan spille online med min eu konto fra mit bf4 USA spil ?


Ja...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Lubricated » søn 17 maj 2015 15:11

Jeg købte COD:AW special/ultimate edition eller sådan noget - det skulle i hvert fald indeholde alle DLC.. Jeg kan sagtens spille det normale COD:AW på min EU bruger, men jeg kan ikke bruge det nye DLC? Nogen ideer? Eller andre som har oplevet det samme? #-o


Jeg kan tilføje at jeg overvejer meget at prøve Destiny, men ved ikke om jeg tør købe det over den amerikanske konto? Andre som har erfaring med det? Som også har brugt DLC?
Senest rettet af Lubricated søn 17 maj 2015 15:18, rettet i alt 1 gang.
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Abildtrup » søn 17 maj 2015 15:14

Nok et dumt spørgsmål, men har du hentet og installeret det ekstra indhold? Du skal stadig downloade det. Enten via Kode eller også står det ekstra indhold som gratis på storen nu (husk det skal være USstore)

Jeg har købt mappacks til mit uden nogen problemer.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: US PSN konto, hvordan?

Indlægaf Lubricated » søn 17 maj 2015 15:19

Der findes tydeligvis ikke dumme spørgsmål! :D Jeg tror måske jeg har fået sat gang i dl af det nu via min us bruger.. Tak!
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster