Forum

Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Erroneus » tors 23 okt 2014 22:48

Det bedste er naturligvis spil, hvor man kan se sine ping inde i, da det er i forhold til deres spil servere ens ping er vigtigt. Fordi man har god ping med servere i sverige, er ikke nødvendigt man har god ping med servere i england.

Man kan også køre en http://www.speedtest.net, den giver et ping imod den test-server man vælger og så er der også http://www.pingtest.net , som netop er en test med fokus på ping.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Krede1972 » fre 24 okt 2014 10:42

Pingeling...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 21:14

Nå siden jeg har skrevet sidst, er jeg kommet online og med hjælp fra FREILER blev jeg også tilmeldt PlayStation store og PlayStation plus, men da det hele gik ned i weekenden, skal jeg love for jeg fik problemer! Ps store frøs hver gang jeg gik ind på den og kunne ikke komme ud af den igen, selvom jeg holdte ps knappen nede på min controller og det endte med at jeg måtte lave shutdown på min ps3 hver gang :evil:
nu her til aften har jeg prøvet at komme in på ps plus og store igen, men det er det samme den får bare en brainfreeze og jeg må lukke ned på min konsol igen, plus i min menu er ps plus ikonet forsvundet..

Hvad gør jeg når jeg ikke kan lukke ned fra min controller og hvor er mit ps plus blevet af? :(
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Erroneus » man 27 okt 2014 21:33

Prøv at slette din PS store fra din PS3 ved at klikke trekant over den og vælg slet. Genstart så din PS3 og prøv at start PS store igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 21:50

Erroneus skrev:Prøv at slette din PS store fra din PS3 ved at klikke trekant over den og vælg slet. Genstart så din PS3 og prøv at start PS store igen.


Tak for svar det vil jeg prøve, jeg slettede ps home for jeg brugte det ikke. Kan det have noget med det at gøre?

Det hele er ikke bare træls, købte mig et nyt headset i dag ( mit første ) det blev et steelseries H wireless. Nu har jeg ikke noget at sammenligne med men det kører godt nok super godt og er meget nem at slutte til, selv en noob som mig gik det hurtig for :D kæresten er fuldstændig syg med det og har overtaget min PS3 :D så sidder bare og venter på at hun kan blive skudt, så jeg kan prøve på at få styr på det online halløj [-o<
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Erroneus » man 27 okt 2014 22:06

Nah home har ingen indflydelse på det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Jb » man 27 okt 2014 22:30

Mit gæt ku være systemet er ustabil da der ingen plads er tilbage at gøre godt med.. Køb en Bette harddisk og smid i
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 22:32

8)
Erroneus skrev:Nah home har ingen indflydelse på det :)

Nope, prøvede at slette og starte op igen, geninstallere og så snart den går ind på står hvor jeg er nu, så er der brainfreeze og jeg kan intet gøre uanset hvilke knapper jeg trykker på, sådan noget er til at få en hjerneblødning over! Når maskinen bliver startet op, så er der lige et kort øjeblik hvor ps plus ikonet er der, så forsvinder den igen :(
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Erroneus » man 27 okt 2014 22:34

Det er åbenbart et kendt problem pt. med PS3 og dens butik. De prøver at fixe det.

Du kan evt. bruge https://store.sonyentertainmentnetwork. ... home/games i mellemtiden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 22:35

Jb skrev:Mit gæt ku være systemet er ustabil da der ingen plads er tilbage at gøre godt med.. Køb en Bette harddisk og smid i


Er der et sted hvor jeg kan se hvor meget plads der er tilbage på disken? Jeg har en anden PS3 liggende med en 250gb i, jeg har bare aldrig prøvet at skifte sådan noget før og aner ikk hvad jeg skal gøre hvis der pludselig giver et problem
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Jb » man 27 okt 2014 22:37

Søg på YouTube det er nemt. Det er ingen problem fordi styresystem ligger allerede på de 12gb flash som er din nuværende :-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 22:38

Erroneus skrev:Det er åbenbart et kendt problem pt. med PS3 og dens butik. De prøver at fixe det.

Du kan evt. bruge https://store.sonyentertainmentnetwork. ... home/games i mellemtiden.

Tusinde tak for svar, nu er jeg lidt langsom men dit link er det ikke den store jeg bruger nu? Altså den alm ps store?
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » man 27 okt 2014 22:54

Jb skrev:Søg på YouTube det er nemt. Det er ingen problem fordi styresystem ligger allerede på de 12gb flash som er din nuværende :-)

Jeg takker for svar og prøver at lure på tuben :)
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Erroneus » man 27 okt 2014 23:11

Raptor660 skrev:
Erroneus skrev:Det er åbenbart et kendt problem pt. med PS3 og dens butik. De prøver at fixe det.

Du kan evt. bruge https://store.sonyentertainmentnetwork. ... home/games i mellemtiden.

Tusinde tak for svar, nu er jeg lidt langsom men dit link er det ikke den store jeg bruger nu? Altså den alm ps store?

Jo, men den virker fra din PC af, hvor du kan sætte downloads igang, nu når den fryser på din PS3.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Gammel gammel gut søger hjælp til alt!

Indlægaf Raptor660 » tirs 28 okt 2014 13:51

Erroneus skrev:
Raptor660 skrev:
Erroneus skrev:Det er åbenbart et kendt problem pt. med PS3 og dens butik. De prøver at fixe det.

Du kan evt. bruge https://store.sonyentertainmentnetwork. ... home/games i mellemtiden.

Tusinde tak for svar, nu er jeg lidt langsom men dit link er det ikke den store jeg bruger nu? Altså den alm ps store?

Jo, men den virker fra din PC af, hvor du kan sætte downloads igang, nu når den fryser på din PS3.

Kan jag starte download fra min Ipad, har ingen pc?

Update

Jeg tog harddisken ud af min gamle PS3 fat og fik åbnet min " nye " super slim og kan se nu at det kommer ikke til at passe sammen. For hullet i den nye er meget større og harddisken kan på ingen måde sætte fast i den med eller uden beslag :^o

Jeg har kigget på youtube vids af montering osv og i den nye er både beslaget og harddisken større og tror ikke den gamle harddisk vil passe i det nye beslag, er jeg forkert på den? :(
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster