Forum

Primary account problemer...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » søn 04 jan 2015 01:54

Hej lifere.
Jeg kan for tiden ikke aktivere mit US-account, hvor jeg har købt spil fra, som mit primary account, så jeg også kan spille spillene på mit "faste" danske account... Promblemet opstår i det at den siger, at mit us account allerede er brugt på et andet ps4, selvom dette ikke passer, da jeg ikke har ejet en ps4 før... Noget jeg kan gøre? Har prøvet at deaktivisere alle "devices" fra deres hjemmeside, dog uden held :/
Hjælp søges.
Ps. Dette er blevet et større problem, nu hvor jeg idag fandt ud af, at jeg ikke kan spille spillende i offline tilstand, da accounted hvor spillene er købt fra SKAL være primary... :%
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Erroneus » søn 04 jan 2015 10:20

Du skal have fat i deres support, men da du har en US konto, er det naturligvis lidt mere besværlig.

https://support.us.playstation.com/app/chat/chat_launch - Deres live chat åbner kl 14.

Jeg vil nok undlade at nævne du kun har en US konto, for at få spil billigere, men bare at du har problemer med at aktivere din konto som primær på din PS4 og så kun henvise til detaljerne omkring din US konto.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » søn 04 jan 2015 15:22

Erroneus skrev:Du skal have fat i deres support, men da du har en US konto, er det naturligvis lidt mere besværlig.

https://support.us.playstation.com/app/chat/chat_launch - Deres live chat åbner kl 14.

Jeg vil nok undlade at nævne du kun har en US konto, for at få spil billigere, men bare at du har problemer med at aktivere din konto som primær på din PS4 og så kun henvise til detaljerne omkring din US konto.

Tak, nu vil jeg bare lige vente til de popper online :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » søn 04 jan 2015 16:12

Erroneus skrev:Du skal have fat i deres support, men da du har en US konto, er det naturligvis lidt mere besværlig.

https://support.us.playstation.com/app/chat/chat_launch - Deres live chat åbner kl 14.

Jeg vil nok undlade at nævne du kun har en US konto, for at få spil billigere, men bare at du har problemer med at aktivere din konto som primær på din PS4 og så kun henvise til detaljerne omkring din US konto.

Du er for vild! Alt virker som det skal igen! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Erroneus » søn 04 jan 2015 16:41

Kanon, så kan der games igen :)

Men lige for at få det præciseret, hvis andre skulle lande i samme problem. US chatten løste det uden problemer?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » søn 04 jan 2015 17:49

Erroneus skrev:Kanon, så kan der games igen :)

Men lige for at få det præciseret, hvis andre skulle lande i samme problem. US chatten løste det uden problemer?

Yup, det tog lige et par minutter efter, han havde fået de nødvendige oplysninger, og BAM! - Så kunne accounten aktiveres som primær igen :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Erroneus » søn 04 jan 2015 18:34

Super, godt at høre :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Primary account problemer...

Indlægaf frimann80 » søn 04 jan 2015 19:20

Spurgte de ikke efter din us adresse?
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Nergh » søn 04 jan 2015 20:38

Fedt, godt support kan hjælpe :-)

Og frimann80; hvad skulle support bruge vedkommendes adresse til? Jeg har aldrig oplevet en onlinetjeneste (f.eks. Netflix, spotify, tv2play) spørge efter min bopælsadresse når jeg kontaktede support.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Krede1972 » søn 04 jan 2015 22:01

Man kunne da også være flyttet 1000 gange efter man oprettede sin PSN-profil - vel at mærke uden at ændre adressen under sin profil - så nej, de har da intet at bruge den adresse til.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » søn 04 jan 2015 23:36

frimann80 skrev:Spurgte de ikke efter din us adresse?

Nej, som de også har skrevet. Kun email og psn id var nødvendigt :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » tors 11 aug 2016 20:31

Mere end 1,5 år efter har jeg samme problem igen... Det er dog åbenbart blevet en del sværere at fixe... #-o
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf CD » ons 17 aug 2016 11:03

Hasani94 skrev:Mere end 1,5 år efter har jeg samme problem igen... Det er dog åbenbart blevet en del sværere at fixe... #-o



jeg har haft samme problem, jeg skrev til dem på chatten og forklarede den mit problem så udfyldte vedkomende selv deaktiverings formularen fordi min PS4 er en EU maskine og ikke en US så serie nr. passer ikke med deres formular. Der gik så 24 timer så var problemet løst igen
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Primary account problemer...

Indlægaf Hasani94 » ons 17 aug 2016 20:13

CD skrev:
Hasani94 skrev:Mere end 1,5 år efter har jeg samme problem igen... Det er dog åbenbart blevet en del sværere at fixe... #-o



jeg har haft samme problem, jeg skrev til dem på chatten og forklarede den mit problem så udfyldte vedkomende selv deaktiverings formularen fordi min PS4 er en EU maskine og ikke en US så serie nr. passer ikke med deres formular. Der gik så 24 timer så var problemet løst igen

De havde altså ikke noget imod, at du som europærer gjorde brug af USstore? Hvordan gik det til? :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Primary account problemer...

Indlægaf CD » tors 18 aug 2016 15:17

Hasani94 skrev:
CD skrev:
Hasani94 skrev:Mere end 1,5 år efter har jeg samme problem igen... Det er dog åbenbart blevet en del sværere at fixe... #-o



jeg har haft samme problem, jeg skrev til dem på chatten og forklarede den mit problem så udfyldte vedkomende selv deaktiverings formularen fordi min PS4 er en EU maskine og ikke en US så serie nr. passer ikke med deres formular. Der gik så 24 timer så var problemet løst igen

De havde altså ikke noget imod, at du som europærer gjorde brug af USstore? Hvordan gik det til? :)



overhovedet ikke hvis de spørg kan du altid sige at du har været udviklings student eller nået andet fis
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster