Forum

Ps 4 slukker

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ps 4 slukker

Indlægaf Blade dk » man 28 sep 2015 15:25

Min ps4 se begyndt at Random slukke sig selv, som hvis der var en strøm afbrydelse, er der nogen der har hørt om noget lignende og evt hva man så skal gøre
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf klatzen » man 28 sep 2015 15:43

Min PS4 har også lavet det nummre i godt en måneds tid, det kom ret pludseligt, men det har hjulpet gevaldigt at jeg har sørget for at der kommer nok luft omkring den når den er tændt. Så tænker det er en "nød" mekanisme når den bliver for varm således skidtet ikke brænder af :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Blade dk » man 28 sep 2015 16:40

Mærkeligt min står hvor der er massere af luft omkring
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Vreki » man 28 sep 2015 16:55

Trin 1 er som altid at tjekke at strømkablet sidder ordenlig fast i begge ender.
Hvis den stadigt er inden for garantien, så ville jeg nok sende den til reparation.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf hansen_acm » tirs 29 sep 2015 10:38

Min gjorde noget ligende, hvor den slukkede, og man kunne høre den blev afbrudt, hvor den sagde nogle click-lyde. Det løste sig dog for mig ved at give den en gang støvsugning. Siden har jeg ikke haft problemer. Så jeg tænker også det er en nødprocedure for at den ikke skal brænde af.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Blade dk » tirs 29 sep 2015 10:56

Pustede den igennem igår, og siden har der ikke vist sig noget 7-9-13

Edit det tager jeg så i mig igen
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf klatzen » tors 01 okt 2015 08:09

Døjer du stadig med problemet? eller hjalp det at støvsuge den? :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Pivost » man 16 nov 2015 12:50

Jeg har hørt, at det skulle være en defekt i selve konsollen.

Hvis du ikke har rykket på din konsol, eller lavet om i din opsætning, er det sandsynligvis en defekt i din konsol.

Hvis du googler det, finder du mange svar på, at konsollen skal til reparation for at du kan afhjælpe problemet, da det ikke går væk af sig selv. :(
Mine handelskarakterer fra Xboxlife.
http://www.xboxlife.dk/?sid=3141512eee1 ... 3ba7e384c4
Pivost
Niveau 1
 
Indlæg: 92
By: Esbjerg


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Bossmads » tors 02 jun 2016 16:56

Hej.
Min ps4 skriver at den bliver for varm og så lukker den ned øv øv, det jeg gjorde var at skille den af og fik den renset plus nyt kølepasta.
Så kommer det sure, det er at den er lige fyldt 2 år så der er ikke mere garanti tilbage så jeg er på dybt vand lige pt.
Nogle som har en ide om hvad jeg kan prøve?
Mvh
Bossmads
Bossmads
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Agedrup


Re: Sv: Ps 4 slukker

Indlægaf crockett » tors 02 jun 2016 18:28

Skiftede du kølepasta før den begyndte at slukke, eller har du skiftet den efter?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Bossmads » fre 03 jun 2016 05:50

Da den begyndte at blive varm skiftet jeg kølepasta
Bossmads
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Agedrup


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Slimjay DK » fre 03 jun 2016 12:36

Prøv at luft lidt ud :) Temperaturen udendørs er jo steget en del grader, hvilket gør at min blæser larmer mere end normalt, det gør den dog kun lige indtil jeg få lavet noget gennemtræk eller sætter en ventilator op i rummet :) :) men ok, mit game room er også meget lille, så der bliver hurtigt varmt.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Bossmads » fre 03 jun 2016 15:40

Ok skal jeg da lige prøve ,men den når lige at starte op , kører fint i ca 3 min så kommer tekste frem hvor der stå ps4 er for varmt sluk venligst for ps4er, det når jeg slet ikke , så går den ud.
Den Burte vel også kunne kører selvom der er lidt varmt i huset.
PS min ps4 larmer ikke i blæseren.
Bossmads
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Agedrup


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Vreki » fre 03 jun 2016 17:09

Jo, de skal også virke om sommeren, men det stiller selvfølgeligt højere krav til kølningen når omgivelserne er varmere.
Hvis kølepastaen ikke er brugt rigtigt kan det også gøre situationen værre, men det kender du vel til når du har begivet dig ud i det projekt.

Du siger at blæseren ikke larmer, selv om den melder at det er for varmt. Er du sikker på at blæseren kører?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps 4 slukker

Indlægaf Bossmads » fre 03 jun 2016 20:36

Jeg har prøvet det en del gange nu :D jo min blæser kører ganske fint, selv når min ps4 bliver varm så kører den normalt jeg skulle mene at blæseren skulle først larme for vildt inden ps4er lukker ned , med det gør den ikke (mærkeligt)
Bossmads
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Agedrup


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster