JFlindt skrev:Desværre synes jeg at der i dag er lidt for langt mellem salgspersonale, der går op i kunderne :/
Michael Jensen skrev:JFlindt skrev:Desværre synes jeg at der i dag er lidt for langt mellem salgspersonale, der går op i kunderne :/
Jeg arbejdede i retail i en håndfuld år, og kan godt afsløre at den største grund til at jeg i flere tilfælde ikke byttede et produkt for nogen var deres attitude omkring hvordan de har krav på alverden og at man som sælger bare skal makke ret. Man har som kunde sjovt nok ikke ret til særligt meget i fysiske butikker, og hvis man tørrer sit lort af på folk, der forhåbentligt gerne skulle hjælpe en, så når man ikke langt.
Michael Jensen skrev:Jeg arbejdede i retail i en håndfuld år, og kan godt afsløre at den største grund til at jeg i flere tilfælde ikke byttede et produkt for nogen var deres attitude omkring hvordan de har krav på alverden og at man som sælger bare skal makke ret. Man har som kunde sjovt nok ikke ret til særligt meget i fysiske butikker, og hvis man tørrer sit lort af på folk, der forhåbentligt gerne skulle hjælpe en, så når man ikke langt.
11. Der er ikke reklamationsret på software
Forkert! Du har lige så meget ret til at reklamere over fejl og mangler ved software som ved hardware, hvis softwaren var en del af købet. Det afgørende er, lige som i alle andre reklamationssager, om fejlen har været til stede på købstidspunktet.
En softwarefejl kan have været til stede på købstidspunktet, uden at du har bemærket den. Eksempelvis kan en lille fejl generere nye fejl, der til sidst er synlig for almindelige brugere.
Fejl og mangler, der viser sig inden for de første 6 måneder, formodes at have været til stede på købstidspunktet. De næste 18 måneder skal du selv sandsynliggøre, at en softwarefejl eller årsagen til den var til stede på købstidspunktet.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster