Forum

virtuelt memory card til PS1-spil på PS3?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

virtuelt memory card til PS1-spil på PS3?

Indlægaf Purtsam » ons 24 feb 2016 16:28

Hej

jeg har længe spillet PS1-titlen Spyro 3 på min PS3. Da selve disken er ca 15 år gammel, kan spillet godt hakke / fryse lidt for ofte :x hvilket er til stor frustation. Jeg har set at man kan købe en digital kopi af spillet på PS-store til 37,- hvorved jeg så vil undgå at bøvle med den ridsede disk. Efter jeg købte den digitale kopi er det dog ikke muligt for download-versionen at læse mit save på det samme virtuelle memory card, hvilket er vildt problematisk da jeg har lagt virkelig mange timer i spillet. Jeg vil høre om der er nogen der har prøvet noget lignende, og om der er nogen der kender en løsning?

På forhånd tak.
Purtsam
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: virtuelt memory card til PS1-spil på PS3?

Indlægaf Purtsam » ons 24 feb 2016 18:03

Efter længere tids undersøgen, viser det sig at den version på PS-storen faktisk er US-versionen af spillet spyro 3. Disse to er ikke kompatible, og derfor kan man ikke læse game saves. Dette er klart nok, men hvorfor er US-versionen på EU-storen? Det viser sig at EU-versionen af spillet simpelthen var for svær at konvertere til en digital kopi, da der kom for mange fejl under emuleringen. :)
Purtsam
Niveau 0
 
Indlæg: 21



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster