Forum

Fortrydelsesret og Fullrate

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf Prozel » tirs 08 mar 2016 19:20

Hej alle

Sidste uge gik jeg over til mobilt bredbånd fra Fullrate, da alm. internet fra kobber var ALT for langtsom.

Problemet er nu, at der er gået en uge og jeg har brugt ca. 75 gb af de 200 gb der er med, og det er satme stramt.

Jeg bestilte det tilbage i december sidste, og derfor er jeg i tvivl om, om min 14 dage fortrydelsesret gælder? Jeg ønsker ikke at være bundet de næste seks måneder, hvis jeg kan undgå det.

Deres betingelser: https://www.fullrate.dk/media/privat/om ... ion5_0.pdf

Umiddelbart læser jeg det som om, der desværre ikke er meget at komme efter, men jeg ville lige høre jer ad, inden jeg smider håndklædet i ringen.
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Re: Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf Odyzeus » tirs 08 mar 2016 23:23

Man har vel altid 14 dages fortrydelsesret. Og den starter vel først, når man får sit produkt. Jeg ville ringe til dem med det samme.

PS har selv forsøgt mig med mobilt bredbånd, da det eneste alternativ vi har her er Yousee, som ligger i den høje ende af priserne. Det droppede vi hurtigt, da vi ligesom dig oplevede, at man bruger sin data ALT for hurtigt..
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf Sethos » ons 09 mar 2016 01:39

http://www.bredbaandsmatch.dk/forbruger ... delsesret/

"Hvis du køber mobilt bredbånd over nettet eller telefonen, har du nemlig altid 14-dages fortrydelsesret, medmindre andet er tydeligt angivet – og det skal være med god grund, hvilket der i udgangspunktet ikke er ved mobilt bredbånd. Du er ikke sikret fortrydelsesretten, hvis du bestiller forbindelsen i en “rigtig” butik. Ved decideret gadesalg, har du dog også fortrydelsesret. Det gælder eksempelvis, hvis gadesælgere har solgt dig noget, som du fortryder."
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf Prozel » ons 09 mar 2016 10:42

Nå, jeg ringede men han henviste til min bestillingskvittering fra 14. november 2015, hvori det ganske rigtigt fremgår at:

"Vilkår

Jf. vores aftalevilkår har du fra d.d. 14 dages fortrydelsesret på din bestilling. Ønsker du at gøre brug af denne, kan du udfylde og indsende vedhæftede fortrydelsesblanket eller kontakte vores kundeservice på salg@fullrate.dk eller på telefon 32 15 45 10.
"

Så jeg må sku nok æde de 6 måneder i mig.
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Re: Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf TheisDanishPride » ons 09 mar 2016 16:25

200Gb!?! Jeg brugte alene på min xbox one 1,4TB i sidste måned, så 200Gb burde nærmest være ulovligt at sælge. (overdrivelse fremmer forståelsen (nogengange))
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Fortrydelsesret og Fullrate

Indlægaf Prozel » ons 09 mar 2016 23:07

TheisDanishPride skrev:200Gb!?! Jeg brugte alene på min xbox one 1,4TB i sidste måned, så 200Gb burde nærmest være ulovligt at sælge. (overdrivelse fremmer forståelsen (nogengange))


Jeg er helt enig. Problemet var, nettet over kobber var 7mbit og det kørte af h.. til, og Stofa krævede TV-pakke (gør det selvfølgelig ikke længere).
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster