Forum

Ps3 indstillinger til 5.1 sorround?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ps3 indstillinger til 5.1 sorround?

Indlægaf morfar » ons 16 mar 2016 18:39

Har købt mig en ny forstærker. Onkyo 7.1

Jeg har sat den til 5.1, da det er mit setup.

Hvordan er det jeg indstiller min ps3 og forstærkeren, således at den selv slår over på det lydformat filmen er i?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Ps3 indstillinger til 5.1 sorround?

Indlægaf Jb » ons 16 mar 2016 18:59

PCM / LPCM er ukomprimeret så vil skyde på det er den du skal vælge, hvis du kører via Hdmi
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps3 indstillinger til 5.1 sorround?

Indlægaf morfar » ons 16 mar 2016 19:04

Jb skrev:PCM / LPCM er ukomprimeret så vil skyde på det er den du skal vælge, hvis du kører via Hdmi


Der står pcm i forstærkerens display, men den skifter ikke selv lydformat. Har haft en test dvd i. Med dolby, dts og thx.

Feks den thx reklame med ham gutten der reparerer logoet der falder sammen. Når han flyver op og reparerer tingene bagved, så kommer bankelydene i fronthøjtalerne. Har det noget at gøre med det er thx ?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Ps3 indstillinger til 5.1 sorround?

Indlægaf Jb » ons 16 mar 2016 20:05

Hov. PCM gør at ps3'en vælger formaterne og den vælger nok stereo som default . Kan du vælge bitstream? For så er det recieveren der bestemmer. Jeg kan ikke teste det da jeg har solgt mit surround og kører en stereo DAC via min ps4 nu
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster