Tjek lige hvad jeg fandt på FONAs hjemmeside.
Hvad hvis der er fejl eller mangler ved varen?
Som forbruger har man to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Hvis varen mod forventning har fejl eller mangler, når du modtager den, har du dermed to års reklamationsfrist i henhold til købeloven.
Formodningsperioden, som minimum skal være på 6 måneder, har FONA øget til 12 måneder.
Hvis du vil reklamere, kan du enten:
1. Sende varen tilbage med kopi af den originale kvittering inden fristens udløb til:
FONA
Østergade 47
1100 København K.
Ved tilbagsendelse skal du angive, hvori manglen/fejlen består.
2. Du kan også aflevere varen og kopi af originalkvitteringen inden fristens udløb i den nærmeste FONA butik.
Kilde Fona
http://www.fona.dk/custom/infodokumente ... x?sideID=0
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.