Forum

PSP - ingen strøm!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PSP - ingen strøm!

Indlægaf Rechain » tors 15 jan 2009 19:07

Nu er jeg efterhånden træt af det her problem. Det sker på både min gamle PSP (fat) og min PSP Slim. De tænder og slukker som det passer dem (har lagt mærke til det få gange) og når jeg så vil game noget, så er der 0% strøm på. Hvordan får jeg dem til at lade være med at tænde/slukke af sig selv?!? Andre der har været for dette her?

Har prøvet forskellige instillinger på dem, men intet har hjulpet.
Og har trådløst net som jeg bruger til dem...ka det være dét?

Jeg har også prøvet at flytte WLAN knappen frem og tilbage uden held.
Det er rimelig irriterende at der aldrig er strøm på dem i forhold til min DS Lite.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » fre 16 jan 2009 01:53

Ved ikke om jeg har forstået det, men hvis min PSP Slim ligger i fx. en måned uden at blive brugt så er den helt død selvom jeg havde ladet den helt op.

Min gamle DS kunne ligge i lang tid uden at tabe strømmen.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Rechain » fre 16 jan 2009 14:19

Jep. Jeg har flere gange lagt mærke til at de tænder et kort øjeblik og slukker derefter igen. Og tror de bliver ved med det, for jeg har sjældent strøm på mine PSPer. Det møg irriterende :(

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » fre 16 jan 2009 15:00

Det er bare træls. Bruger faktisk aldrig min PSP for mit brugsmønster er netop at jeg pludselig hiver den frem og skal bruge remoteplay og så er den død...
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Rechain » tirs 17 feb 2009 16:55

Søn 18 Jan 2009 -> Er der ingen andre som har oplevet dette her problem? Har lige tjekket min PSP Slim og den er gået fra 95% til 85% uden at jeg har rørt den :( der må da findes en måde at få dem til at lade være med at tænde/slukke af sig selv?!? :evil: det er bare så irriterende at de gør det...

EDIT
Kom lige i tanke om at jeg altid sætter mine PSP'er i standby?
Måske gør de det ik, hvis jeg slukker dem helt istedet for :shock:

______________________________________

Bumper lige tråden...for da jeg ville tænde min PSP igår, var der INGEN strøm på.
Det ka ik passe at jeg bliver nødt til at tage batteriet ud, hver gang jeg ik bruger den!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Player_2 » tirs 17 feb 2009 20:52

Når du slukker skal du holde den inde i ca 5 sek. så den slukker helt.. Det andet er til hvis du er igang med et spil eller en film, så vil den gå direkte ind og spille videre
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » tirs 17 feb 2009 20:56

Hvis du vil vide det, så hjælper det ik en skid. Den gør det stadig.
Det var det jeg prøvede sidst, men der er ingen strøm tilbage.

Er udmærket klar over at den går i standby ved et klik og man ska holde inde for at slukke.
Tak for din hjælp alligevel...men det er bare møg hamrende irriterende det her :(

Da jeg slukkede den helt d. 18 januar var der 85% strøm. En måned efter (ca) = ingen strøm. Som jeg har skrevet længere oppe i tråden, så har jeg flere gange lagt mærke til at mine 2 PSP'er (PSP fat + PSP Slim) hele tiden tænder et kort øjeblik og slukker derefter igen.

Dét er simpelthen grunden til at jeg ik spiller PSP. For de er hele tiden løbet tør for strøm!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Player_2 » tirs 17 feb 2009 22:09

hmm.. Det er mærkeligt.. Jeg prøvede lige at tænde min og den stod stadig på 100 %
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » fre 27 feb 2009 19:39

Det jeg tit har tænkt på, er...jeg har trådløst netværk som min PSPer er sat op til, men ka det have noget at sige? Har prøvet at ændre instilinger og sætte WLAN knappen til/fra uden held.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster