Forum

Hjælp... Plz

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp... Plz

Indlægaf Bekhoej » fre 16 jan 2009 02:02

Jeg har problemer med Call of duty 5....

Problemet er når jeg spiller Team Deathmatch så lagger det helt vildt???
Der er ingen problemer når jeg spiller Free For All osv...

Hvad er der lige galt?? Jeg har en 2048/512 forbindelse og der er ikke andet koblet på end PS3 lige nu...

Er det mit trådløse netværk det evt er sat forkert op???

Håber sku i kan hjælpe....
Bekhoej
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf armorking » ons 28 jan 2009 10:59

Er det mit trådløse netværk det evt er sat forkert op???


hvis den er sat forkert op , så kan du ikke komme ind til spillets online-del.. jeg har oplevet det nogen gange og det skyldes de andres forbindesle til nettet , det kan være ham du spiller imod har en dårlig forbindesle , eller hvis man er fra DK og spiller imod nogen fra mellemøsten , så vil du kun få lag , ikke andet


prøv at lave en privat match og inv. nogen af dine venner :wink:
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Vinterbird » ons 28 jan 2009 11:36

Gå ind i netværk settings, og se hvilken type NAT du får efter den har testet din forbindelse. Hvis du ikke har Type2, så er det derfor du oplever nogle problemer eventuelt.

Lag kan dog opstå uanset hvad og med hvem du spiller. Hvis alle andre du spiller med har en dårlig forbindelse eller har en belastet forbindelse, så vil det også påvirke dig og din spiloplevelse da spillet vil prøve at synkronisere alles data og inputs. Lag er en del af online spil, og du vil opleve det uanset hvad.

(Og kan vi ikke godt holde op med at kalde det CoD5? Det er ikke et rigtigt CoD og der står ikke 5 på æsken)
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster