Forum

PSN: Download Buzz junior men hvordan fungere det lige....?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PSN: Download Buzz junior men hvordan fungere det lige....?

Indlægaf Underdog dk » fre 23 jan 2009 11:02

Hej alle

Mit spørgsmål er kan jeg bruge mine buzzer fra Buzz Quiz tv (spillet), til at spille buzz junior som kan downloades for 39,95 kr. PSN uden at skulle købe ekstra udstyr eller original buzz junior?

/Underdog dk

Ps. er der nogen som har erfaring med buzz junior til mindre børn?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Vinterbird » fre 23 jan 2009 11:43

Buzz controllerne virker på både PS2 og PS3, da de ikke er software afhængige. Så du kan fint bruge dine nuværende controllers til at spille PSN download titlen.

Så vidt jeg ved, er det dog primært en samling minispil og ikke så meget andet.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf jodlekongen » fre 23 jan 2009 11:52

jep 5stk minispil
jodlekongen
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf Underdog dk » fre 23 jan 2009 15:35

så er de måske ikke meget værd? selvom det kun er 40 kr...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf SoulDecapitate » fre 23 jan 2009 15:45

Underdog dk skrev:så er de måske ikke meget værd? selvom det kun er 40 kr...
De er sjove nok i 5 min så gad mine ungerne det ikke mere.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 10:15

SoulDecapitate skrev:
Underdog dk skrev:så er de måske ikke meget værd? selvom det kun er 40 kr...
De er sjove nok i 5 min så gad mine ungerne det ikke mere.

Mine unger er mellem 3-5 år så jeg ved ikke om de lader sig fange af det...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 12:47

Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 17:42

SoulDecapitate skrev:Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.

hmm jeg tror desvære ikke at de bliver fanget af det... har du hørt om et spil med danse måtte til ps3? jeg så engang man kunne få det til ps2 men ved ikke om det er et hit eller hvordan...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 17:45

Underdog dk skrev:
SoulDecapitate skrev:Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.

hmm jeg tror desvære ikke at de bliver fanget af det... har du hørt om et spil med danse måtte til ps3? jeg så engang man kunne få det til ps2 men ved ikke om det er et hit eller hvordan...


Der er ikke udgivet nogle spil i Dance Dance kategorien på PS3 endnu.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 18:03

Vinterbird skrev:
Underdog dk skrev:
SoulDecapitate skrev:Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.

hmm jeg tror desvære ikke at de bliver fanget af det... har du hørt om et spil med danse måtte til ps3? jeg så engang man kunne få det til ps2 men ved ikke om det er et hit eller hvordan...


Der er ikke udgivet nogle spil i Dance Dance kategorien på PS3 endnu.

ok troede måske det eksisterede... hvad den model til ps2 gad vide om den fungere til ps3 som godt nok er en nyere 80 GB...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 18:22

Underdog dk skrev:
Vinterbird skrev:
Underdog dk skrev:
SoulDecapitate skrev:Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.

hmm jeg tror desvære ikke at de bliver fanget af det... har du hørt om et spil med danse måtte til ps3? jeg så engang man kunne få det til ps2 men ved ikke om det er et hit eller hvordan...


Der er ikke udgivet nogle spil i Dance Dance kategorien på PS3 endnu.

ok troede måske det eksisterede... hvad den model til ps2 gad vide om den fungere til ps3 som godt nok er en nyere 80 GB...


Medmindre du har en launch 60gb udgave, så kan jeg give dig en personlig garanti på at du ikke får dine PS2 spil at virke i din PS3. Hardwaremæssigt burde der ikke være noget problem da det hele kører på USB interfacet.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 18:32

Vinterbird skrev:
Underdog dk skrev:
Vinterbird skrev:
Underdog dk skrev:
SoulDecapitate skrev:Ham der spiller her er 4 , og de store vil selvfølgelig heller have GTA på.

hmm jeg tror desvære ikke at de bliver fanget af det... har du hørt om et spil med danse måtte til ps3? jeg så engang man kunne få det til ps2 men ved ikke om det er et hit eller hvordan...


Der er ikke udgivet nogle spil i Dance Dance kategorien på PS3 endnu.

ok troede måske det eksisterede... hvad den model til ps2 gad vide om den fungere til ps3 som godt nok er en nyere 80 GB...


Medmindre du har en launch 60gb udgave, så kan jeg give dig en personlig garanti på at du ikke får dine PS2 spil at virke i din PS3. Hardwaremæssigt burde der ikke være noget problem da det hele kører på USB interfacet.

Der er vel også en grund til at spillene ikke kan afvikles på en ps3... det må se forfærdeligt ud rent grafisk...
Det er nu lidt ærgeligt man aldrig kommer til at prøve det store ps2 spil Shadow of Collusus, som så mange har talt om hmmm...

Nå det var way off topic.. men tak til alle for de fine kommentar..
/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster