Forum

Opdatering?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Opdatering?

Indlægaf Scoring » lør 24 jan 2009 21:11

Er det muligt og slette en opdatering til et spil?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 21:26

Nej. Og hvorfor? Opdatering = godt.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Bab » lør 24 jan 2009 21:37

Slet spillet incl spildata. Geninstaller spillet. Men opdateringen kommer tilbage ligeså snart du starter spillet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Scoring » lør 24 jan 2009 22:06

Fordi Mirrors edge havde trophies i den nye opdatering der er umulige og få.. Og var rigtig tæt på platin.. Så ville gerne slette den opdatering..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 22:34

Scoring skrev:Fordi Mirrors edge havde trophies i den nye opdatering der er umulige og få.. Og var rigtig tæt på platin.. Så ville gerne slette den opdatering..


Så vidt jeg ved er Platin trofæet ikke afhængigt af at du får de nye trofæer, da de er baseret på det nye DLC og ikke nuværende ting i spillet. Så de er ikke i den oprindelige "platin" pakke.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf switch-it » lør 24 jan 2009 22:49

Vinterbird skrev:
Scoring skrev:Fordi Mirrors edge havde trophies i den nye opdatering der er umulige og få.. Og var rigtig tæt på platin.. Så ville gerne slette den opdatering..


Så vidt jeg ved er Platin trofæet ikke afhængigt af at du får de nye trofæer, da de er baseret på det nye DLC og ikke nuværende ting i spillet. Så de er ikke i den oprindelige "platin" pakke.


Korrekt. :) Du skal ikke bekymre dig for trofæer der er kommet pga dlc eller patch. Kun de oprindelige trophies tæller for at få platinum.
switch-it
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Bab » lør 24 jan 2009 22:56

Det samme gælder i Burnout, hvor de nye party trofæer allerede er kommet. Jeg har platinium og 90% færdig (alt efter hvor man kikker)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Scoring » lør 24 jan 2009 22:58

Wuhu, blev sgu lige lidt bange der.. Tak for svarene.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster