Forum

Kan ikke finde Uncharted 2 multiplayer skins.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan ikke finde Uncharted 2 multiplayer skins.

Indlægaf Shajita » lør 20 feb 2010 17:51

Hej folkens. Hvor pinligt at jeg spørger om hjælp allerede fra først post...

Anyway, jeg har lige købt Uncharted: The Eye of Indra pakken, som skulle give mig de 4 U:TEOI episoder og 2 multiplayer skins fra serien, som jeg kan bruge i Uncharted 2.

Problemet er at jeg ikke lige kan finde de multiplayer skins jeg har downloadet i spillet. Jeg har kigget i den menu hvor man skifter figurere og sætter boosts til men der var de ikke. Har også kigget under in-game butikken, men heller intet held der.

Jeg har prøvet at downloade og installere dem 2 gange og genstartet konsollen. Intet virker.

Nogen der kan hjælpe? Og tak på forhånd.
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf aaliyahchili » lør 20 feb 2010 18:57

der er et sted når man er online,hvor man skal indsætte hvem man vil spille som ... god og ond ... og der kan man indsætte de nye skins...håber det hjalp... :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Shajita » lør 20 feb 2010 19:05

Yeah, jeg var inde og kigge på den menu. Men de skins jeg har downloadet dukker ikke op derinde.
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf aaliyahchili » lør 20 feb 2010 19:10

ok jeg smider lige spillet i maskinen og kigger.. og skriver lige tilbage om lidt :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Shajita » lør 20 feb 2010 19:17

Tusind tak :D
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf aaliyahchili » lør 20 feb 2010 19:35

Hej

Du skal gå i multiplayer og så trykke på firkant(profile) står nederst på skærmen... og så gå over i character også skal de være der... skriv lige om det virker... :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Shajita » lør 20 feb 2010 19:39

Okay, var derinde, men de skins jeg har downloadet er der ikke.
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf aaliyahchili » lør 20 feb 2010 19:54

ok.. har du gennemført spillet ? der er en masse man kan købe for de uganda dollars man tjener i spillet så man kan unlocke alle personerne i spillet ..så man kan bruge dem i multiplayer og det kan være at man skal unlocke dem først... virker måske lidt underligt... men de er hos mig og jeg har spillet med dem online ....

prøv at unlocke de forskellige personer og se om de nye skins skulle være i mellem...
Håber du finder ud af det for det er virkelig et SUPER spil....

:D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Shajita » lør 20 feb 2010 20:00

Ja, jeg har gennemført det 2 gange. Er i gang med mit tredje playthrough.

Anyway, tak for hjælpen. Jeg prøver at købe nogle ting og se om de dukker op.
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf aaliyahchili » lør 20 feb 2010 20:09

ur welcome :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Shajita » søn 21 feb 2010 01:15

Hej igen. Det hjalp ikke at købe nogle ting ind, figurerne dukker stadig ikke op.
Er der andre end mig der har haft et lignende problem?
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Rico » søn 21 feb 2010 01:33

Hey.. Hva er det for nogle point man kan købe for? Jeg kan evt prøve at købe noget så..

Og lige et OT spørgsmål - Du skriver du er igang med dit 3 spil .. hvor mange timer har du brugt på spillet i alt? :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Shajita » søn 21 feb 2010 01:40

Well, du tjen er jo penge i spillet der kan bruges til nye figurere, våben, specielle evner og taunts.

Og hvor mange timer har jeg brugt på det? Pyh... En 6-7 timer i multiplayer og 20 i singleplayer går jeg da ud fra.
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Rico » søn 21 feb 2010 02:11

okay :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster