Forum

Billigste Killzone 2

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf crockett » ons 04 feb 2009 09:37

heroes skrev:
Player_2 skrev:Det er stadig 150 kr.. Heldigvis


Alt i alt koster der over 200 kr nu, har selv prøvet det i år :(


Du skal jo ikke regne moms eller evt. told med i Post DK's fortoldningsgebyr. Moms og told er en afgift der skal betales til staten, hvor Post DK's gebyr er det rene optrækkeri. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf heroes2 » ons 04 feb 2009 09:56

crockett skrev:
heroes skrev:
Player_2 skrev:Det er stadig 150 kr.. Heldigvis


Alt i alt koster der over 200 kr nu, har selv prøvet det i år :(


Du skal jo ikke regne moms eller evt. told med i Post DK's fortoldningsgebyr. Moms og told er en afgift der skal betales til staten, hvor Post DK's gebyr er det rene optrækkeri. :wink:


Nej det ved jeg godt, men post dk's fortoldningsgebyr er på 160 kr + moms og told, så regn ca med 200 kr alt i alt. Det er jo pest dk der også indkræver told og moms, og det er i mine øjne extra penge man skal betale :(

Jeg har 2 toldopkrævninger liggende fra post dk, den ene er fra sidste år, den anden fra i år. Spillene kostede det samme da jeg købte dem, den ene opkrævning er på 192 kr, den fra sidste år, den anden er på 202 kr.

Jeg ved hvad jeg snakker om, da jeg har købt rigtig mange spil :wink:

Men køber man fra play.com og spillet bliver taget, siger i bare at spillet skal sendes retur, og så får i jeres penge retur fra play efter noget tid :)
heroes2
 


Indlægaf crockett » ons 04 feb 2009 10:28

I know, det var mere end understregning af at jeg intet problem har med at betale moms og evt. told, men jeg nægter konsekvent at betale Post DK's uhyrlige gebyr. Af samme grund lod jeg dem også gå tilbage til Play.com og fik refunderet pengene. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Player_2 » ons 04 feb 2009 15:35

heroes skrev:
crockett skrev:
heroes skrev:
Player_2 skrev:Det er stadig 150 kr.. Heldigvis


Alt i alt koster der over 200 kr nu, har selv prøvet det i år :(


Du skal jo ikke regne moms eller evt. told med i Post DK's fortoldningsgebyr. Moms og told er en afgift der skal betales til staten, hvor Post DK's gebyr er det rene optrækkeri. :wink:


Nej det ved jeg godt, men post dk's fortoldningsgebyr er på 160 kr + moms og told, så regn ca med 200 kr alt i alt. Det er jo pest dk der også indkræver told og moms, og det er i mine øjne extra penge man skal betale :(

Jeg har 2 toldopkrævninger liggende fra post dk, den ene er fra sidste år, den anden fra i år. Spillene kostede det samme da jeg købte dem, den ene opkrævning er på 192 kr, den fra sidste år, den anden er på 202 kr.

Jeg ved hvad jeg snakker om, da jeg har købt rigtig mange spil :wink:

Men køber man fra play.com og spillet bliver taget, siger i bare at spillet skal sendes retur, og så får i jeres penge retur fra play efter noget tid :)


Sidder med en Toldkvitering fra 12 december, der var fortoldningsgebyret 120 kr + 25 % Moms (30 Kr) dvs 150

Please ikke sig at det er steget allerede igen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf crockett » ons 04 feb 2009 15:47

Årh Player_2...

Du kender da vel efterhånden Post DK's politik... Nyt år, nye prisstigninger. Jeg regner med det snart bliver prisstigninger hvert halve år i stedet. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Allanb » ons 04 feb 2009 19:13

Hjælp, kan det virkelig passe man ikke kan pre-ordre Killzone 2 hos shopto.net? Eller er det bare mig der er en spade :-)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Draloch » ons 04 feb 2009 20:17

Det er her i normal vers. kan også bestilles i en Limited coll. edi.

http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3KI01 ... e%202.html
PS 3 500gb.
Draloch
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Player_2 » ons 04 feb 2009 20:26

crockett skrev:Årh Player_2...

Du kender da vel efterhånden Post DK's politik... Nyt år, nye prisstigninger. Jeg regner med det snart bliver prisstigninger hvert halve år i stedet. :wink:


Damn bliver nu ked af det, med alle de prisstigninger..

Og mig som troede at den nye regel med ingen told ved beløb under ca 1000 kr var super..

Det resulterede bare i at gyberet steg for alm moms
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » ons 04 feb 2009 22:24

tigerdyret skrev:Jeg håber ikke jeg fornærmer dig, men er det ikke en smule fjollet at bestille et spil i Canada, når det kan fås fra England til samme pris (60CAD=278 kr - £33,5=276 kr)? Det er endda billigere hos shopto hvis der kommer fragt på ordrer fra vgp.ca Samtidigt må leveringstiden forventes at være kortere fra England - man kan vel ikke levere fra Canada på 2-3 dage? Og er der ikke også risiko for PostDK's urimeligt høje fortoldningsgebyr på 150 dask? - Jeg synes da bare ikke der er et eneste godt argument for at bestille hos vcp.ca, men måske er det bare mig der har overset noget??

Du fornærmer mig ikke, jeg er ikke direktør for firmaet :=)

Men som alternativ, hvis shopto har udsolgt for eksempel? Ud over det kan jeg oplyse, at min PSP kom på 3 dage fra Canada, og jeg har ikke en eneste gang modtaget told på en pakke derfra. Har hørt noget med de skal tjekke pakkerne, altså toldinspektørerne, uanset hvad nu, men det ved jeg så ikke. Desuden har de måske andre tilbud, der er bedre end shopto, ikke lige i dette tilfælde naturligvis, men du kan jo selv prøve at liste ind på siden. :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Allanb » tors 05 feb 2009 07:39

Draloch - Fandt ud af det.. Jeg skulle gemme mine kortoplysninger i min profil, før jeg fik knappen pre-ordre frem :-)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf motZ » søn 22 feb 2009 18:53

Hvis nu man ikke lige vil til at bestille det fra en udenlandsk hjemmeside og hellere fra en dansk, hvor er det så billigst?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Joko » søn 22 feb 2009 19:05

Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster