Forum

Billigste PS3

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Billigste PS3

Indlægaf NiNc » ons 04 feb 2009 20:25

hejsa, går og tænker på om jeg skulle skifte min 60GB ud, men en 40 eller 80´er , så tænkte på om nogle af jer flinke mennesker kendte det billigste og SIKRESTE sted på nettet :)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf crockett » tors 05 feb 2009 10:36

Ikke fordi jeg skal blande mig, men hvorfor vil du dog skifte?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » tors 05 feb 2009 11:05

Fordi han sikkert har tænkt sig og sælge sin 60GB model og score kassen :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf crockett » tors 05 feb 2009 11:54

SoulDecapitate skrev:Fordi han sikkert har tænkt sig og sælge sin 60GB model og score kassen :-)


Doooh! Jeg lukkede øjnene for det åbenlyse! Der kan man bare se hvor fjernt tanken om at sælge mit barn er for mig... :D
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » tors 05 feb 2009 12:28

he he :-) crockett


NiNc prøv og tag et kig i denne tråd

viewtopic.php?t=602
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NiNc » tors 05 feb 2009 17:56

Crockett: forstår dig godt;)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf TuXX » tors 05 feb 2009 17:58

crockett skrev:Ikke fordi jeg skal blande mig, men hvorfor vil du dog skifte?


Umiddelbart den åbenlyse grund jeg kan se: En 60'er støjer betragteligt mere end de nyere udgaver. Det alene kunne få mig til at skifte hvis det var.

Og så at nogle måske stadig vil give kassen for den gamle model. Ren Win/win situation for sælger 8)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf crockett » tors 05 feb 2009 18:07

TuXX skrev:
crockett skrev:Ikke fordi jeg skal blande mig, men hvorfor vil du dog skifte?


Umiddelbart den åbenlyse grund jeg kan se: En 60'er støjer betragteligt mere end de nyere udgaver. Det alene kunne få mig til at skifte hvis det var.

Og så at nogle måske stadig vil give kassen for den gamle model. Ren Win/win situation for sælger 8)


Tja, jeg synes nu ikke den larmer voldsomt, og slet ikke sammenlignet med 360'eren. Men okay, når lyden kører opdager jeg jo heller ikke hvis en bombe sprænger ved siden af mig... :wink:

Til gengæld ville jeg ikke ret gerne undvære kortlæseren og de fire usb porte, men det er så bare mig der ikke er til flere bokse med det ene og det andet. Og er der virkelig stadig nogen der vil betale ekstra for en 60 gb'er? :?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf TuXX » tors 05 feb 2009 19:13

Jeg har lidt på fornemmeren at de skyhøje priser er ved at være langt væk, men det er blot en fornemmelse.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster