Forum

Burnout Paradise Party Pack virker ikke

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Burnout Paradise Party Pack virker ikke

Indlægaf Erroneus » fre 06 feb 2009 22:57

Jeg besluttede mig for at købe Party Pack i dag, ikke fordi jeg syntes det virker så super fedt, som f.eks. Big Island og Cops And robbers, men fordi jeg gerne vil støtte Criteriongames, plus der er jo et par trophies i :P

Nå men jeg opdaterede Burnout til 1.6, hoppede ind i PSN store lidt efter og købte Party Pack, men får så at vide inde i spillet at jeg ikke har købt det og i dens ingame store er spillet "Not Available"... O_o

Jeg tænker at det er nok pga. belastede servere, så jeg venter til om aftenen med at prøve. Det er nu blevet aften og hele intro siden virker i Burnout Paradise, hvor man kan læse nyheder osv. men jeg kan stadigvæk IKKE spille Party pack...

Jeg har prøvet at hente den lille 100 kb party pack fil igen, prøvet at slette alt Burnout gamedata og prøvet at starte op, uden at have hentet party pack igen fra PSN store... INTET

Jeg er meget pissed lige nu og har hvis EA support havde et nummer jeg kunne ringe på, så havde en telefondame fået 10 liter lort i hovedet, fordi det er bare ikke holdbart.

Anyway, andre der har oplevet samme problem, har en ide til en løsning eller skal jeg virkelig vente på EA support (har kontaktet dem via deres side) får fingeren ud af r***N og fixet..
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf SoulDecapitate » lør 07 feb 2009 00:14

er din Burnout en region 1 eller 3 ja så viker download ikke til dem hvis du henter fra EU :-) prøv og undersøg det først..
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 00:50

Aaaargh det er region 3, suk, det havde jeg ikke lagt mærke til :(

Fedt hvad fanden gør jeg så? Får pengene tilbage hvis jeg kan og opretter en aisa konto, så jeg kan hente den via der?
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Eriksen » lør 07 feb 2009 00:51

Tror desværre ikke du kan få nogle penge tilbage..
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 01:00

Det er godt nok usselt at have kastet 75 kr efter noget man ikke har fået. Det slipper de ikke så let fra, fordi når jeg kan hente patches og andre gratis updates, så må jeg sq da også KØBE DLC til spillet.

Anyway, dvs. jeg skal have an asia konto også?
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Eriksen » lør 07 feb 2009 01:06

Ja det skal du.

Medmindre du ofre penge på et reg 2 Burnout eller køber det på psn, så kan du bruge det du lige har købt
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 01:25

Hmm suk, det giver ingen mening med regionlås på DLC, men ikke på disken >_>

Nå men hvis jeg fixer en asia konto og køber det, så skal jeg vel også spille det, imens jeg er logget ind på asia konto, hvilket så vel vil betyder at mit savegame ikke kan bruges .. >_<

I øvrigt, tak for hjælpen alle sammen, det hjælper når man er lidt frustreret over det hele :P
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 01:53

Nå det kan jeg så bekræfte, oprettede lige en asia konto og der er spillet til rådighed, men savegames er ikke med over >_<

Men en af mine venner, som har en region 2 version liggende og ikke spiller det, vil gerne bytte, så alt ender lykkeligt.

STORT TAK TIL HAM! :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf SoulDecapitate » lør 07 feb 2009 08:26

Ja der er ikke rigtig noget og gøre desvære , kun som du selv siger at oprette en asia konto.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Diz- » lør 07 feb 2009 09:47

så kan man sige du og alle der har læst dette har lært noget. al DLC er regions lås!!!
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 10:04

Hehe ja, MEN vel at mærke kun DLC du skal betale for ;)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Bab » lør 07 feb 2009 10:06

Tror nu det gælder alt DLC. Jeg har da hentet DLC til både lBP og bowling, og intet af det har virket. Så det har ikke noget med penge at gøre.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Vinterbird » lør 07 feb 2009 12:22

Bab skrev:Tror nu det gælder alt DLC. Jeg har da hentet DLC til både lBP og bowling, og intet af det har virket. Så det har ikke noget med penge at gøre.

Bab


Præcis. Alt DLC, uanset hvad type, er regionslåst og sådan vil det altid være.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Erroneus » lør 07 feb 2009 18:38

Men nu har både bikes pack og cagney pack virket fint, selv om jeg har brugt min EU PSN konto, men det er nok fordi det kommer i en "patch form" :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Vinterbird » lør 07 feb 2009 18:40

Erroneus skrev:Men nu har både bikes pack og cagney pack virket fint, selv om jeg har brugt min EU PSN konto, men det er nok fordi det kommer i en "patch form" :)


Du har selv givet svar. Patch er ikke DLC.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster