Forum

Backup problem

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Backup problem

Indlægaf Klato » ons 11 feb 2009 17:35

Jeg har nu modtaget en ny harddisk, monteret den uden problemer, men jeg kan ikke lægge min backup over på den? Jeg tog en kopi på en ekstern harddisk, men når jeg skal overføre til den ny, skriver den, at der ikke er opdateringer på, selvom det fylder 27GB?! Da jeg monterede den ny HDD, formaterede den HDD med det samme, og seneste update en den nyeste... Har prøvet med en USB-nøgle, men den kan heller ikke læses?! Hva' gør jeg galt? :evil: Syn's ellers det ligner fremgangsmåden på et klip fra youtube http://www.youtube.com/watch?v=LA6nxDqA2nA, helt ind til, at systemet har formateret HDD for backup'en, så knækker filmen, og manden går helt i tudefjæs!!! :lol:
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Klato » lør 14 feb 2009 17:48

Så kører den nye harddisk! :D Problemet er, at Sony ikke er kompatibel med alle enheder/mærker, min er en Verbatim, men et skifte til en Seagate hjalp... :roll: Havde jeg dog bare haft den fra starten af, så er det absolut MEGET nemt at opgradere, og kan kun anbefales! :wink:
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf FunteXDK » lør 14 feb 2009 19:32

Jeg bliver også nød til at smide lidt mere i min her snart... dejligt at høre når det går (næsten) smertefrit :)

Tillykke med de nye GB
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster