Forum

Hjælp til forudbestilling

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til forudbestilling

Indlægaf Rytteren » man 23 feb 2009 09:10

Hey, nu har jeg ikke rigtigt været i en af de der fysiske butikker der i gågaden eller i centeret (i den by som jeg tilfældigvis bor i) pga de billige priser fra Canada. Men, så fandt jeg jo pludselig den her http://www.ebgames.dk/pdf/tradeIN.pdf

tænkte så... og dette er et tosset spørgsmål, da jeg jo næsten er sikker på svaret (men den idiot der styre den ene af butikkerne har før taget røven på folk jeg kender... jaja også mig :D )... men kunne jeg bruge 2 af disse spil?

Alone in the dark
Uncharted: drakes fortune
Prince of percia
Bioshock
Ferrari Challenge
Far cry 2
Fallout 3
lotr Conquest

F.eks Fallout 3 og Bioshock (+100) til The godfather 2??

mange tak herfra


[/u]
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » man 23 feb 2009 09:20

Ja du kan godt bruge de spil du skriver der :)

Der står også Ekskluderede titler neders på hver side, og der er ikke nogle af dine under :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf heroes » man 23 feb 2009 09:22

Der står hvilke spil du ikke kan bruge, du kan bruge alle dem du skriver :)

Men hvis jeg var dig, ville jeg da sælge de spil i stedet for, og købe nogen billige brugte i stedet for, de spil du vil bruge, er alt for nye til det, pånær Uncharted: drakes fortune & Ferrari Challenge :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Rytteren » man 23 feb 2009 09:31

otkjær skrev:Der står hvilke spil du ikke kan bruge, du kan bruge alle dem du skriver :)

Men hvis jeg var dig, ville jeg da sælge de spil i stedet for, og købe nogen billige brugte i stedet for, de spil du vil bruge, er alt for nye til det, pånær Uncharted: drakes fortune & Ferrari Challenge :)


ja er klar over der stor hvilke spil man ikke kunne bruge.. men da jeg skulle havde mit guitar hero wt. der skulle man aflever 4 spil og 600 knaster. der havde de også fire spil man ikke kunne aflevere. her ville de så ikke tage imod uncharted og guitar hero 3 samt MGS4!!

så ville bare være på den sikre side.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf heroes » man 23 feb 2009 09:43

Rytteren skrev:
otkjær skrev:Der står hvilke spil du ikke kan bruge, du kan bruge alle dem du skriver :)

Men hvis jeg var dig, ville jeg da sælge de spil i stedet for, og købe nogen billige brugte i stedet for, de spil du vil bruge, er alt for nye til det, pånær Uncharted: drakes fortune & Ferrari Challenge :)


ja er klar over der stor hvilke spil man ikke kunne bruge.. men da jeg skulle havde mit guitar hero wt. der skulle man aflever 4 spil og 600 knaster. der havde de også fire spil man ikke kunne aflevere. her ville de så ikke tage imod uncharted og guitar hero 3 samt MGS4!!

så ville bare være på den sikre side.


Det er fordi ebgames og gamestop nogengange er fuld af lort :)

Du kan bruge alle de spil der ikke står skrevet, hvis de siger noget andet, skal du bare brokke dig, hvis det ikke hjælper, så bed dem om at snakke med deres boss :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Rytteren » man 23 feb 2009 09:50

otkjær skrev:
Det er fordi ebgames og gamestop nogengange er fuld af lort :)



Den her printer jeg sku ud og tager med :lol: :lol:
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf heroes » man 23 feb 2009 11:40

Rytteren skrev:
otkjær skrev:
Det er fordi ebgames og gamestop nogengange er fuld af lort :)



Den her printer jeg sku ud og tager med :lol: :lol:


Ja gør du det :)

De har ikke styr på en skid ebgames & gamestop.

De spil du aflevere, som der ikke står noget om, at de ikke tager imod, skal de tage, det kan godt være de siger noget andet, men den går ikke ved mig :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Abcent » man 23 feb 2009 13:45

Du skal dog også være opmærksom på, at de spil du bytter med, skal være en europæisk version. Altså region 1. De engelske udgaver vi de vidst heller ikke have.
Man kan som regel kende de engelske udgaver på, at aldersmærkningen er skrevet i et rødt cirkel-mærke.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf heroes » man 23 feb 2009 14:20

Abcent skrev:Du skal dog også være opmærksom på, at de spil du bytter med, skal være en europæisk version. Altså region 1. De engelske udgaver vi de vidst heller ikke have.
Man kan som regel kende de engelske udgaver på, at aldersmærkningen er skrevet i et rødt cirkel-mærke.


De tager imod region 2, det er jo ikke alle spil man køber i DK der står på Dansk. Lidt forskelligt, om de tager imod andre regioner end region 2.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Rytteren » tirs 24 feb 2009 20:32

hvor er det lige man tjekker hvilken region spillet er fra??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Kondivand » tirs 24 feb 2009 20:35

bagpå, kloden med det lille tal ved siden af
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster