Forum

Se billeder fra digital kamera på Ps3'en?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Se billeder fra digital kamera på Ps3'en?

Indlægaf Underdog dk » fre 27 feb 2009 18:20

Hej Alle

Jeg har forsøgt at se mine billeder fra mit Samsung 7,0 Mega pix. kamera og via ps3'en men uden held.

Hvordan kan man blandt andet se om ens kamera er understøttet af Ps3'en?

Håber der er nogle som har været i samme båd

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Player_2 » fre 27 feb 2009 19:08

Trykker du Trekant og "vis alle" når du går ind i kamera mappen? Fordi ellers går den nemlig kun ind i mappen hvis den hedder "Picture"

Eller er det bare fordi den ike understøtter formatet?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » fre 27 feb 2009 19:27

Player_2 skrev:Trykker du Trekant og "vis alle" når du går ind i kamera mappen? Fordi ellers går den nemlig kun ind i mappen hvis den hedder "Picture"

Eller er det bare fordi den ike understøtter formatet?

Jeg kan overhovedet ikke finde kameraet under tilsluttede usb enheder (kamera).. jeg har forsøgt det med trekanten men derefter leder den efter kameraet...?

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Gamemakerman » fre 27 feb 2009 19:34

Underdog dk skrev:
Player_2 skrev:Trykker du Trekant og "vis alle" når du går ind i kamera mappen? Fordi ellers går den nemlig kun ind i mappen hvis den hedder "Picture"

Eller er det bare fordi den ike understøtter formatet?

Jeg kan overhovedet ikke finde kameraet under tilsluttede usb enheder (kamera).. jeg har forsøgt det med trekanten men derefter leder den efter kameraet...?

/underdog dk


Stillet dit kamera over på HDD mode eller noget i den stil?
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Tbigum » fre 27 feb 2009 19:54

Kan det ikke have noget med mappe-strukturen på hukommelseskortet i kameraet at gøre, tror kun det er sony-kameraer der kan tilsluttes og hvor PS3'en kan læse direkte, prøv evt. at sætte dit kort over i PS3'en hvis det er en 60gb du har, eller slut en usb-læser til og se om den læse derfra.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Underdog dk » fre 27 feb 2009 20:03

Tbigum skrev:Kan det ikke have noget med mappe-strukturen på hukommelseskortet i kameraet at gøre, tror kun det er sony-kameraer der kan tilsluttes og hvor PS3'en kan læse direkte, prøv evt. at sætte dit kort over i PS3'en hvis det er en 60gb du har, eller slut en usb-læser til og se om den læse derfra.

Hmm er det kun 60 gb som har flere kort indgange end 2x usb? (80 gb). Den eneste måde jeg kan se billederne er ved at lægge dem ind på pc'en øv. På det punkt er xbox360'en bedre..
Når jeg tænder kameraet (som tilsluttes med usb), står der at det er koblet til en computer enhed, på samme måde som ved pc'en... Så de har kontakt vel?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Tbigum » lør 28 feb 2009 09:17

Jeg ved ihvertfald, at når jeg sætter et SD-kort i min 60gb. med billeder, Video'er og musik, så skal der være 3 mapper på kortet som skal hedde:

Pictures: Til billeder

Video: Til videoer

Music: Til musik

Hvis de forskellige filer ikke ligger i deres mapper, kan PS3'en ikke finde dem, og kortet skal være formateret i Fat32

Det samme gælder hvis man slutter en USB-Hdd til.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Underdog dk » lør 28 feb 2009 09:24

Tbigum skrev:Jeg ved ihvertfald, at når jeg sætter et SD-kort i min 60gb. med billeder, Video'er og musik, så skal der være 3 mapper på kortet som skal hedde:

Pictures: Til billeder

Video: Til videoer

Music: Til musik

Hvis de forskellige filer ikke ligger i deres mapper, kan PS3'en ikke finde dem, og kortet skal være formateret i Fat32

Det samme gælder hvis man slutter en USB-Hdd til.

Hvor sidder indgangen til SD kort??
[jeg har en 80 GB er den ringere stillet??]
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Tbigum » lør 28 feb 2009 11:19

Ja, det er kun de gamle 60gb. der har kortlæser, men hvis du har en kortlæser til usb, så kan du bruge usb-porten på PS3'en
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster