Forum

Problemer med Official Sony Headset? Fixed for en stund..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med Official Sony Headset? Fixed for en stund..

Indlægaf Underdog dk » søn 01 mar 2009 10:04

Hej Alle

Mit Official Sony Headset fungere lige pludselig ikke mere?

1) Det fungerede perfekt for 14 dage siden, så jeg troede at det bare manglede strøm, men det hjalp ikke at give den strøm.

2) Jeg kan tænde og slukke headsettet, justere lyden, og når jeg går ind under lydindstillinger kan jeg justere in/output, men microfonen lader ikke til at virke..

3) Jeg har forsøgt at pair den igen med ps3, ved direkte at forbinde headset med ps3, men så viser mute knappen rød i ca. 2 sec. I manualen er det måske ensbetydende med at pairing failure.

Side 12 http://www.us.playstation.com/Content/S ... ANL_en.pdf

Hvordan starter jeg forfra med at pair headsettet med ps3'en??

/underdog dk
Håber der er nogen som kan hjælpe, så jeg kan få spillet noget KillZone2 online..
Senest rettet af Underdog dk søn 01 mar 2009 10:50, rettet i alt 1 gang.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Underdog dk » søn 01 mar 2009 10:49

Virker... for en stund.. slettede headsettet under bluetooth enheder og forsøgte igen at pair det uden held. Gjorde det eksakte samme igen, og på den ene eller anden måde virkede det ved, at jeg gik ind i lydindstillinger og denne gang lyste in/output blå og jeg kunne høre min egen stemme.

Jeg er ikke tilfreds med mit headset :( !
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf runekc » søn 01 mar 2009 13:01

:shock: overvejede faktisk at købe det headset, troede det ville være super godt :?
runekc
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: 7000 Fredericia


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 13:07

Det er det også, og det er jo ikke sikkert, af fejlen ligger i headsettet :wink:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Underdog dk » søn 01 mar 2009 13:31

Bab skrev:Det er det også, og det er jo ikke sikkert, af fejlen ligger i headsettet :wink:

Bab

Hey hey bevares men jeg er ikke alene med problemet.. google is your friend.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 13:34

Det kan jo også være PS3'eren som det er galt med. Har du problemer med at pair'e den med en mobiltelefon ?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Underdog dk » søn 01 mar 2009 16:00

Bab skrev:Det kan jo også være PS3'eren som det er galt med. Har du problemer med at pair'e den med en mobiltelefon ?

Bab

Ja jeg kan hellere ikke pair den med min lidt ældre Nokia som har bluetooth...?

Håber sgu ikke at det er min Ps3 der er problemet..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 16:05

Det er er jo så ikke, når du også har problemer med at koble den på mobilen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Problemer med Official Sony Headset? Fixed for en stund.

Indlægaf Fruer-gaard » søn 01 mar 2009 16:17

Underdog dk skrev:Hej Alle

Mit Official Sony Headset fungere lige pludselig ikke mere?

1) Det fungerede perfekt for 14 dage siden, så jeg troede at det bare manglede strøm, men det hjalp ikke at give den strøm.

2) Jeg kan tænde og slukke headsettet, justere lyden, og når jeg går ind under lydindstillinger kan jeg justere in/output, men microfonen lader ikke til at virke..

3) Jeg har forsøgt at pair den igen med ps3, ved direkte at forbinde headset med ps3, men så viser mute knappen rød i ca. 2 sec. I manualen er det måske ensbetydende med at pairing failure.

Side 12 http://www.us.playstation.com/Content/S ... ANL_en.pdf

Hvordan starter jeg forfra med at pair headsettet med ps3'en??

/underdog dk
Håber der er nogen som kan hjælpe, så jeg kan få spillet noget KillZone2 online..


Har selv samme headset, og har oplevet noget lignende. men gik i sig selv igen, og gjorde ikke noget specielt. andet end at pair den om, tror du ikke der evt kan være en lille bluetooth fejl i selveste headsettet.? hvor har du købt det.

evt hvis du har et tidligere headset så prøv at koble det til ps3, hvis det virker er det jo ret nemt og finde en grund.

/ Fruer-gaard
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Problemer med Official Sony Headset? Fixed for en stund.

Indlægaf Underdog dk » tirs 03 mar 2009 18:48

Fruer-gaard skrev:
Underdog dk skrev:Hej Alle

Mit Official Sony Headset fungere lige pludselig ikke mere?

1) Det fungerede perfekt for 14 dage siden, så jeg troede at det bare manglede strøm, men det hjalp ikke at give den strøm.

2) Jeg kan tænde og slukke headsettet, justere lyden, og når jeg går ind under lydindstillinger kan jeg justere in/output, men microfonen lader ikke til at virke..

3) Jeg har forsøgt at pair den igen med ps3, ved direkte at forbinde headset med ps3, men så viser mute knappen rød i ca. 2 sec. I manualen er det måske ensbetydende med at pairing failure.

Side 12 http://www.us.playstation.com/Content/S ... ANL_en.pdf

Hvordan starter jeg forfra med at pair headsettet med ps3'en??

/underdog dk
Håber der er nogen som kan hjælpe, så jeg kan få spillet noget KillZone2 online..


Har selv samme headset, og har oplevet noget lignende. men gik i sig selv igen, og gjorde ikke noget specielt. andet end at pair den om, tror du ikke der evt kan være en lille bluetooth fejl i selveste headsettet.? hvor har du købt det.

evt hvis du har et tidligere headset så prøv at koble det til ps3, hvis det virker er det jo ret nemt og finde en grund.

/ Fruer-gaard

Købte det hos gamebits til en formue.. >500 dkkr. og jeg har ikke andet headset..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Problemer med Official Sony Headset? Fixed for en stund.

Indlægaf Fruer-gaard » ons 04 mar 2009 10:48

Okay fik det også selv derfra, prøv og kontakt dem via mail formularen og forhør om de har oplevet noget lignende, game--- plejer og være fair, så tror sagtens i kan finde en løsning. hvis der ikke er andre muligheder. :)
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster