Forum

hjælpe til router opsætning at min ps3

Har du brug for hjælp, så spørg her.

hjælpe til router opsætning at min ps3

Indlægaf JesperWoo » man 02 mar 2009 17:59

Hey. Jeg kan godt bruge noget hjælpe til router opsætning at min ps3. Jeg synes nemlige det lagger når jeg spiller online i killzone 2 ovs. Jeg har det der NAT type 3 når jeg kører den internetforbindelse test.
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: hjælpe til router opsætning at min ps3

Indlægaf Fruer-gaard » man 02 mar 2009 18:11

JesperWoo skrev:Hey. Jeg kan godt bruge noget hjælpe til router opsætning at min ps3. Jeg synes nemlige det lagger når jeg spiller online i killzone 2 ovs. Jeg har det der net type 3 når jeg kører den internetforbindelse test.


wolla, gætter mig til du mener nat3, men hvad router bruger du, stabil eller trådløst.?? samt hvad udbyder har du.

er lidt nemmere og hjælpe hvis der kommer lidt mere info :)
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Indlægaf JesperWoo » tirs 03 mar 2009 00:09

ja mener NAT2, de siger at den skal være NAT2 for at det ikke skulle lagge ingame. det lagger selv
om det er nat2. Jeg har ikke trådløst router. Det er cybercity som er min udbyder.
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Indlægaf DeX » tirs 03 mar 2009 15:54

Jeg har læst/hørt fra en masser som køre CyberCity og at det er et generalt problem fra dem af... en af mine venner fik løst hans nat 3 til nat 2 ved at tvinge CyberCity til at gi ham en fast IP som han kunne port forwarde i hans linksys router... men ellers så kender jeg ikke rigtig nogen anden løsning på det problem....

prøv at ring og hør cybercity og spørge om de har hørt om det problem før... for jeg tror det er et generalt problem fra dem af...

jeg køre selv med YouSee hos mig og der køre uporklaligt sammen med en trådløs linksys router.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Bab » tirs 03 mar 2009 15:58

Cybercity og PS3 er en dårlig kombination.

Hvis det kun er i Killzone 2 den lagger, kan det være spillet. Det er flere som har skrevet om lag i selv spillet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Fruer-gaard » ons 04 mar 2009 10:43

JesperWoo skrev:ja mener NAT2, de siger at den skal være NAT2 for at det ikke skulle lagge ingame. det lagger selv
om det er nat2. Jeg har ikke trådløst router. Det er cybercity som er min udbyder.


Hjalp engang en kammerat med samme problem ved cybercity. men fandt en tråd ang det, og fik ham igennem. så skal lige underdsøge om jeg kan finde den igen. :)
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster