Forum

Fejlkode : 80028E06

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fejlkode : 80028E06

Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 15:21

"Der er timeout på forbindelsen til serveren (80028E06)" Det står der når jeg køre en internet forbindelses test...hvad dælen kan det være :S har lige fået nyt internet idag og det køre fint på de andre computere med den trådløse forbindelse men bare ikke på min PS3 :( nogen der har været ude for det samme og ved hvordan man fixxer det :twisted:

Hent IP Adresse - Gennemført
Internetforbindelse - Fejl
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Clemme » tirs 03 mar 2009 15:34

Jeg har ikke så meget forstand på det, men kunne det ikke være noget med nogle porte, som der skal lukkes op? :)
Clemme
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 15:43

Det ville jeg ikke tro da den kørte problem frit sidst jeg havde koblet det til :) og så sætter jeg den til idag og så virkerdet ikke :S
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf DeX » tirs 03 mar 2009 15:50

valgte lige at bruge google for dig og fandt det her...

http://boardsus.playstation.com/playsta ... e.id=57891

http://www.google.dk/search?q=Playstati ... =firefox-a

Så er der lidt selv læsning.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 16:09

tak for det DeX Men har selv luret de sider du linker til og har prøvet det de forslår og det hjælper stadigvæk intet :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 16:18

Skal lige siges at den fejl kode kommer både når jeg køre trådløs og med kabel :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Eriksen » tirs 03 mar 2009 16:18

Har du prøvet at oprette forbindelse til det trådløse igen?

Altså du kører den guide igennem med at sætte internet op, hvor du skal skrive koden til det trådløse osv. igen

EDIT: Hvilken udbyder har du?
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 16:21

Ja det har jeg gjort flere gange :)

Er gået fra at have Telia til YouSee.
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Willum89 » tirs 03 mar 2009 17:24

dummiz skrev:Ja det har jeg gjort flere gange :)

Er gået fra at have Telia til YouSee.


Jeg gætter på at du har fået en Linksys router i forbindelse med skiftet? For jeg havde nøjagtigt samme problem med den router som fulgte med til Yousees net, som var en Linksys, men efter lidt reseach fandt jeg ud af at en PS3 ikke kan snakke ordentligt sammen med den. Der var 2 løsninger:
1) - Installer custom firmware på routeren
2) - Køb en ny router.

Jeg valgte først 1, men fandt ud af at lige nøjagtigt til min kunne man ikke installere custom firmware så det ville virke (Mener at den hed wrt54g ver 7), så jeg har købt en d-link og siden har der ikke været problemer.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Dummiz » tirs 03 mar 2009 17:37

Nej det er ikke linksys jeg har fået med men en webstar modem med men det burde jo ikke have noget at sige... jeg køre med netgear trådløs router og har virket uden problemer ind til nu :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Willum89 » tirs 03 mar 2009 18:51

dummiz skrev:Nej det er ikke linksys jeg har fået med men en webstar modem med men det burde jo ikke have noget at sige... jeg køre med netgear trådløs router og har virket uden problemer ind til nu :)


Så kan jeg ikke hjælpe. Hos mig hjalp det som sagt at skifte routeren.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Dummiz » ons 04 mar 2009 13:56

Jeg har lige fundet ud af at min anden IP adresse ikke er aktiveret endnu kan det mon være derfor den gør vrøvl hvis jeg både har PC og PS3 men kun en aktiv IP måske?? og finder PS3én selv den IP adresse når den bliver aktiv?
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf crockett » ons 04 mar 2009 16:48

dummiz skrev:Jeg har lige fundet ud af at min anden IP adresse ikke er aktiveret endnu kan det mon være derfor den gør vrøvl hvis jeg både har PC og PS3 men kun en aktiv IP måske?? og finder PS3én selv den IP adresse når den bliver aktiv?


Det skulle din router jo gerne klare for dig... Som udgangspunkt bruger routeren den ip-adresse du bliver tildelt af din udbyder, og den skulle herefter tildele ip-adresser til de maskiner der skulle have brug for det.
Det eneste problem jeg kan forestille mig er hvis en af maskinerne er blevet sat op med en fast ip-adresse og derfor konflikter med en af de øvrige.

Okay, det lyder som tågesnak... ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster