Forum

Fifa 2009 - Professional sværhedsgrad

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fifa 2009 - Professional sværhedsgrad

Indlægaf Birchen » ons 04 mar 2009 20:45

Hej drenge! Jeg er blevet den lykkelige ejer af fifa 09, og efter jeg har spillet fifa 08 er jeg vildt imponeret. spillet er mere intenst og nemmere at gå til. Der er bare et problem. Jeg spillede på semi pro i 08, og det var svært. Det er vildt nemt i 09 og vinder tit mine kampe med 5-0, 8-0 o.s.v.

Så tænkte jeg at jeg ville prøve på professional, og jeg taber så mine kampe 2-1, 2-0 o.s.v. Ikke vildt meget, men alligevel nok til at det giver mig grå hår i hovedet, fordi jeg ser at computeren simpelthen har "predicted" mine moves og kommer for let igennem mit forsvar. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kommer videre og kommer til at spille bedre for at slå dem - Kom med fifs og tricks gerne, så vil jeg blive meget glad

Mvh Birchen
Birchen
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf qwarkqwark » ons 04 mar 2009 20:47

Cristiano ronaldo er altid et godt valg..
Han løber bare forbi forsvaret, selv på PRO...
og velkommen til
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


hmm...

Indlægaf Birchen » ons 04 mar 2009 22:46

Hmmm... Men Christiano Ronaldo hjælper jo ikke så meget når man f.eks. vil prøve at spille Sevila mod Bayern i en opvisningskamp?

Forstår ikke hvad du mener. Det jeg tænkte på var hvilke opstillinger man skal bruge, hvor meget pres man skal lægge på modstanderen o.s.v

Når du siger det sådan, så kan man måske sætte sit eget hold?

Mvh Birchen
Birchen
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf j.rath » tors 05 mar 2009 10:23

Du skal bare spille mere imellem dine spillere og lave lange afleveringer som de kan løbe på, indlæg osv. man skal ikke forvente man bare kan storme ligeud igennem forsvaret.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf melander1994 » lør 07 mar 2009 22:06

du skal vælge messi klart den bedste spiller i verden

hold:barcalona:)
melander1994
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf eskild123 » søn 15 mar 2009 15:22

Bare spil og spil og spil...så kan man vel kun blive bedre til det.
eskild123
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Underdog dk » søn 15 mar 2009 15:51

Der er hvis noget med, at hvis man bruger sin venstre stick til at "møve" sig foran i en mand til mand duel, kan man komme lettere fri for forsvaret...

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster