Forum

Kan man bruge lim til sin SIX-AXIS Controller?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan man bruge lim til sin SIX-AXIS Controller?

Indlægaf kasperwo » søn 08 mar 2009 16:35

Kan man bruge lim til sin SIX-AXIS Controller?

Jeg spiller utrolig meget FIFA på min ps3 og derfor er den venstre analog stick gået helt løs! Eller dvs. det gummi der sidder ovenpå sidder løst og det er meget frustrerende når man spiller at den drejer med rundt!

Er der nogen der har erfaring med dette? Kan man lime dem selv?

For jeg tror ikke jeg vil få det helt store ud af at sende mine controller ind til reperation..

Mvh Kasper WO
kasperwo
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf xireuz » søn 08 mar 2009 22:26

Altså controlleren er af plastik, og opfører sig ikke anderledes end alle mulige andre platisk produkter, så det burde da fint kunne lade sig gøre.
Er det selve den der ru belægning den er gal med? hvor meget taler vi om. Kun det aller øverste lag eller hele toppen eller hvordan. Marker evt. på et billede.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Laffer » søn 08 mar 2009 22:57

He he du kan sgu ikke sende din controller ind til rep. Køb en ny de er ikke så dyre igen og spil oplevelse er altså ringe med en controller som ikke virker optimalt.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Player_2 » man 09 mar 2009 02:28

Det er vel et lille tegn til at det er på tide at gå over til Dual Shock 3
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf kasperwo » man 09 mar 2009 12:57

Det er ikke selve stick'en det er kun gummi-knoppen der sidder ovenpå!
Så når man spiller drejer knoppen rundt ovenpå selve analog'en!

Det ville være fedt bare at købe 2 nye controllere, men når man som mig er en stakkels fattig studerende, så er det altså ikke så lige til :-)


Har du et forslag til hvilken type man skal bruge?
kasperwo
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf ps2010 » man 09 mar 2009 13:11

kasperwo skrev:Det er ikke selve stick'en det er kun gummi-knoppen der sidder ovenpå!
Så når man spiller drejer knoppen rundt ovenpå selve analog'en!

Det ville være fedt bare at købe 2 nye controllere, men når man som mig er en stakkels fattig studerende, så er det altså ikke så lige til :-)


Har du et forslag til hvilken type man skal bruge?

det kan du ikk køb ny :D :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf crockett » man 09 mar 2009 14:26

Umiddelbart ville jeg forsøge med plastiklim først, og kan det ikke holde så forsøge mig med kontaktlim. Kontaktlimen kan i mange tilfælde smelte plastik så det vil virke som at svejse i metal. Men om det kan holde er jeg ikke sikker på.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf DeX » man 09 mar 2009 15:57

Lim ? er du syg ? det har aldrig ordnet noget godt,... nej du.. Gaffa og strips en vær håndværker/gør det selv mands farvorit værktøj.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf crockett » man 09 mar 2009 15:58

DeX skrev:Lim ? er du syg ? det har aldrig ordnet noget godt,... nej du.. Gaffa og strips en vær håndværker/gør det selv mands farvorit værktøj.


He he. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster