ikkNico skrev:Jeg synes godt open world "genren" trænger til en god gang power of the cloud snart.
GRTW er måske ikke livløs, men det lider i den grad af open world syndromet. Det er et stort genbrug af assets. Det er de samme NPCere og biler man ser igen og igen. Spejder man en lokation på lang afstand, er den helt tom for folk og liv. Så kommer man lige 2-300 meter tættere på, og så er der fuld af mennesker, biler og fjender.
Det er hvad konsollerne kan klare. Uden at have spillet det, ved jeg allerede at det bliver det samme på Pro ... bare i marginal bedre opløsning, og det er sgu' ærligt talt en smule sørgeligt.
Når vi nu ikke kan blive fri for det nytteløse grafik/opløsnings kapløb på konsollerne, så ville jeg ønske, at udviklerne ville tage i skyen i brug. lad skyen håndtere alle NPCere, på alle afstande. Lad den styre vejret, musik og ikke mindst radio stationerne, så vi ikke skal høre de samme 3 teaterstykker igen og igen (i GRW er det; bossy women, radivært på coke og en præst). Så kan konsollen selv streame textures og stå for kontrollen.
Power of cloud ... Den er klar til brug. Sæt igang.
Ellers hygger jeg mig OK med GRW, men jeg kan godt mærke, at det er i fare for at blive ensformigt
ikkNico skrev:nogen der har fundet ud af, hvad de forskellige playstyle dækker over?
Jeg startede som Ghurka, men er nu Commando. Jeg har bare ingen ide om hvorfor.
ikkNico skrev:Det var også min tanke på, men hvad dækker Gurka eller Barrakhan så over?
ikkNico skrev:Jo bevares, men nu var jeg bare blevet nysgerrig
Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster